• Hallonbarn

    Gym i Uddevalla?

    Hej!

    Jag vill börja att träna på gym, problemet är att det finns många gym att välja mellan här i Uddevalla. Vet inte vilket jag ska välja och vill inte lägga flera 100 kr på något som inte är bra.

    Så vart tränar du?

    Vilket ställe tycker du är bra/dåligt?
    Fördelar / nackdelar?

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Gym i Uddevalla?
  • Alm

    Ska börja träna på sportlife, fick presentkort i julklapp "någon" tycker att jag behöver träna
    Svaret e jag vet inte, men jag kan ju skriva när jag masat mig dit och kört några pass Har i allafall hört att det ska vara bra. Eller varför inte häng med mig, tråkigt att gå själv

  • Hallonbarn
    Alm skrev 2010-01-06 21:34:31 följande:
    Ska börja träna på sportlife, fick presentkort i julklapp "någon" tycker att jag behöver träna Svaret e jag vet inte, men jag kan ju skriva när jag masat mig dit och kört några pass Har i allafall hört att det ska vara bra. Eller varför inte häng med mig, tråkigt att gå själv
    Vilken julklapp =P Hör gärna av dig när du varit där =) Ja,det är inget skoj att gå själv..bättre att gå två.. inte lika många undanflykter då
  • Alm
    Hallonbarn skrev 2010-01-07 13:43:13 följande:
    Finns det inga mer som tränar i Uddevalla?
    Slashasar allihop i denna stad
  • Hallonbarn
    Alm skrev 2010-01-07 18:11:12 följande:
    Slashasar allihop i denna stad
    Ja, så måste det ju vara Jag vill ju inte vara en slashas så nu måste jag börja träna =P
  • Jennifer83

    Jag har allt tänkt börja gå på gym i Uddevalla nu i år, men vet inte vart jag ska gå (förutom att jag vägrar gå till sportlife!) och dessutom är det ju inte kul att gå själv. Nån som vill gå tillsammans? :D

  • Hallonbarn
    Jennifer83 skrev 2010-01-07 22:10:15 följande:
    Jag har allt tänkt börja gå på gym i Uddevalla nu i år, men vet inte vart jag ska gå (förutom att jag vägrar gå till sportlife!) och dessutom är det ju inte kul att gå själv. Nån som vill gå tillsammans? :D
    ååh nu vill jag höra varför sportlife inte e bra? Vart har du tänkt att börja i stället? Jag går gärna med nån annan till gymmet =)
  • Jennifer83

    På sportlife tränar bara väldigt vältränade tjejer och killar som liksom hånflinar åt nykomlingar som inte kan redskapen... :( Elakt men så är det.
    Jag funderar på Motionshuset jag.

  • Hallonbarn

    Okej, va tråkigt.. då har man ju ingen lust att träna där. Får kolla upp vad motionhuset e för något ställe =P

  • Alm
    Jennifer83 skrev 2010-01-08 14:25:55 följande:
    På sportlife tränar bara väldigt vältränade tjejer och killar som liksom hånflinar åt nykomlingar som inte kan redskapen... :( Elakt men så är det.Jag funderar på Motionshuset jag.
    Ok Det har inte jag hört. Har flera arbetskamrater(vissa otränade o vissa vältränade) som tränar där och de har sagt att det e bra. Förrutom vissa i receptionen som är lite nonchalanta s.a.s
Svar på tråden Gym i Uddevalla?