• Micalela

    Bra serier som baa läggs ner?!

    Undrar om jag är den enda i världen (fm) som irreterar mig nått så enormt på att serier läggs ner. Bra serier somman följt ett par säsonger sen väntar man och väntar och börjar till slut kolla på nätet så NEJ: den har lagts ner!!
    En av mina favoriter Samantha Who slutatade så spännande och nu, nada.Finito.

    micalela.blogg.se

  • Svar på tråden Bra serier som baa läggs ner?!
  • Meria

    Men har Samantha Who lagts ner?

    Jag vet, det är så sjukt störande att man faller för just de serierna som läggs ner...


    ♥ Loke -06 & Isak -08 ♥
  • Micalela
    Meria skrev 2010-01-07 01:54:35 följande:
    Men har Samantha Who lagts ner? Jag vet, det är så sjukt störande att man faller för just de serierna som läggs ner...
    JA:( läste de ikvällpå nån amerikans sida tror jag...
  • KatjaKaj

    Ja jag följde en serie på 5:an som hette  Dirty Sexy Money som också bara slutade helt spännande.
    Dom la ner allt i USA så man fick inte alls veta vad som hände.

    Sen föjde jag en serie som jag självklart INTE kan komma på vad den heter och det gör mig galen.
    Den handlade iallafall om två rika systrar som fick en privat lärare som hette Meg.
    Det var en serie som också gick på 5:an på söndagar som var väldigt bra att se på söndagar då jag ofta är seg :)

    Sen slutade också bara mitt i.
    Skit knepigt.

  • Harlow

    Jag såg visserligen inte serien live, men jag och min kille köpte 4400 när jag var gravid och kollade på varje kväll i sängen.
    Den slutade jättesnörpligt och så sa någon att den lades ner, och att det var därför slutet lämnade så mkt övrigt att önska.
    Visst är det trist när man verkligen fastnar för något (vilket jag ALDRIG gör).


    www.mypregnancy.blogg.se - fråga så får du lösen! :o)
  • Micalela
    maddlyn skrev 2010-01-07 02:43:10 följande:
    Ja jag följde en serie på 5:an som hette  Dirty Sexy Money som också bara slutade helt spännande.Dom la ner allt i USA så man fick inte alls veta vad som hände.Sen föjde jag en serie som jag självklart INTE kan komma på vad den heter och det gör mig galen.Den handlade iallafall om två rika systrar som fick en privat lärare som hette Meg.Det var en serie som också gick på 5:an på söndagar som var väldigt bra att se på söndagar då jag ofta är seg :)Sen slutade också bara mitt i.Skit knepigt.
    men neeej är den också nerlagd?!the priviledge -säkert felstavat...
  • Micalela
    Harlow skrev 2010-01-07 02:45:34 följande:
    Jag såg visserligen inte serien live, men jag och min kille köpte 4400 när jag var gravid och kollade på varje kväll i sängen.Den slutade jättesnörpligt och så sa någon att den lades ner, och att det var därför slutet lämnade så mkt övrigt att önska. Visst är det trist när man verkligen fastnar för något (vilket jag ALDRIG gör).
    ah de suger,skrev precis ett inlägg i bloggen om mina favvoserier, bla 4400 dåmed.

    micalela.blogg.se
  • KatjaKaj
    Micalela skrev 2010-01-07 03:02:35 följande:
    men neeej är den också nerlagd?!the priviledge -säkert felstavat...
    Åh tack , så heter den ju.
    Ja den la dom ner , visade ett jätte spännande avsnitt sen gick dom ut med att det inte skulle komma fler avsnitt.
    Inte ens ett avslutande.
    Suck.
  • Micalela
    maddlyn skrev 2010-01-07 03:05:04 följande:
    Åh tack , så heter den ju.Ja den la dom ner , visade ett jätte spännande avsnitt sen gick dom ut med att det inte skulle komma fler avsnitt.Inte ens ett avslutande.Suck.
    men va fan jag har ju gått och väntat! egentligen skaman inet kolla några serier förrän man vet att de är "kompletta"...suck¨¨¨

    micalela.blogg.se
  • Harlow
    Micalela skrev 2010-01-07 03:03:42 följande:
    ah de suger,skrev precis ett inlägg i bloggen om mina favvoserier, bla 4400 dåmed.micalela.blogg.se
    Jag gick just in i din blogg o kollade. :)
    Ja, det kändes trist. Just för att, som jag sa, jag aldrig fastnar för nån serie - men 4400 var speciell för mig på nåt vis. Kanske för att jag var gravid. :D Den hade ju kunnat sluta sååååå mkt mer värdigt...
    www.mypregnancy.blogg.se - fråga så får du lösen! :o)
  • Micalela
    Harlow skrev 2010-01-07 03:14:58 följande:
    Jag gick just in i din blogg o kollade. :)Ja, det kändes trist. Just för att, som jag sa, jag aldrig fastnar för nån serie - men 4400 var speciell för mig på nåt vis. Kanske för att jag var gravid. :D Den hade ju kunnat sluta sååååå mkt mer värdigt...
    ah visst var den speciell? jag köpte säsong 1 för att den va billig, sen blev vi fast. Hade så mysigt och kollade varje kväll efter jobbet...:(
Svar på tråden Bra serier som baa läggs ner?!