• Hägris

Barnprogram förstör mitt barn!

Jag är så arg!
    Vi såg ett så funkar det prgram på tv och där lär dom barnen att man ska äta frukt, grönt och grovt bröd! Hur kan dom säga så? Dom förstör mitt barn! 

Nu vill barnet inte ha rostfralla längre och jag måste handla mycket konstiga saker, saker med frön i, jag är så rädd! Kommer mitt barn att bli som en sådandär konstig utlänning nu? Dom äter väl frön?

Hjälp en rädd mamma, hur ska jag få dom att sluta lära mitt barn konstiga saker?

Nåt kul, fyndigt och smart!
  • Svar på tråden Barnprogram förstör mitt barn!
  • Novemberstjärnan

Sätt dem till att titta på småkryp ist (går 14:10 varje vardag på barnkanalen) ist för att lära sig nyttiga saker lär dem sig ist att flyga, jaga och retas

• Tilda21

nej vad fruktansvärt! kan inte föreställa mig vad du måste gå igenom.. :)

• lunkentuss

är du säker på att det var ett barnrogram? Måste ju vart ett program för vuxna! Det är ju ditt ansvar att se till att barnet inte ser olämpliga saker på tv o bara för att det står "barnprogram" kan man ju inte utgå från att det passar just ens eget barn!

• Krätchen

Jag tror att svenska barn som tittar pa TV far en ansiktsforlamning, det har inte utlanningar. Och de tittar mycket pa TV.

• Hägris
    Novemberstjärnan skrev 2010-01-07 08:13:49 följande:
    Sätt dem till att titta på småkryp ist (går 14:10 varje vardag på barnkanalen) ist för att lära sig nyttiga saker lär dem sig ist att flyga, jaga och retas
    Sätter tvtimern på ny tid

Det är ett BARNprogram det är på barnkanalen! Jag betalar en massa pengar för att ha den och då ska dom bara visa svenska saker!!
  • lunkentuss
    Hägris skrev 2010-01-07 08:17:28 följande:
    Sätter tvtimern på ny tid Det är ett BARNprogram det är på barnkanalen! Jag betalar en massa pengar för att ha den och då ska dom bara visa svenska saker!!
    sluta betala så kankse dom fattar att dom inte kan sända vad som helst ^^
  • Hägris
    himmelsflickan skrev 2010-01-07 08:18:47 följande:
    sluta betala så kankse dom fattar att dom inte kan sända vad som helst ^^
    BRA! ide, jag ska genast ringa dom i Kiruna!

Hur skyddar ni era barn?
  • Hägris
    TheFamily skrev 2010-01-07 08:30:38 följande:
    Ha ha ha ha
    Skrattar du åt att jag mår dåligt?
  • Hägris

DRA åt HELVETE!! alla puckon på det här forumet, jag får inget stöd!

Varför?

Är det inte alls rätt att få det på ett forum?

Inte en enda ynklig styrkkram har jag fått när jag har kris, jag ska fan göra slut med FL!

• Dilong

Kan du inte adoptera bort ungen, till någon fröätarfamilj i asien tex?

Risken finns att du får betala för att bli av med den, men det kan det ju vara värt att slippa bekymmer nu och framförallt i framtiden.

• Hägris

Är du galen? Ge bort min framtid(alltså den jag inte fick själv)? Aldrig!!

Det är dom där fröprogrammen som ska bort

• Tecken
    Dilong skrev 2010-01-07 11:22:09 följande:
    Kan du inte adoptera bort ungen, till någon fröätarfamilj i asien tex?Risken finns att du får betala för att bli av med den, men det kan det ju vara värt att slippa bekymmer nu och framförallt i framtiden.
    Vore det inte lättare att adoptera fröätarfamiljen istället?
  • betzybetzy94756

Det här var den sjukaste tråden här inne!

• lokisse

klart som fan att det blir sa! man bör ha sina barn under kontroll!
    att halla pa och mesa med barnprogram är ju som att sätta ut dom pa gatan i en papkartong med texten bortskänkes.
    hall dom i källarn och läs bra och trevliga böcker för dom

Difficile est saturam non scribere
  • Hägris
    Tecken skrev 2010-01-07 12:09:58 följande:
    <(d)iv style="margin:5px; color:#aaaaaa;"><(s)trong>Dilong skrev 2010-01-07 11:22:09 följande:<(/)strong> <(d)iv style="padding:5px; font-size:10px; color:#666666; background-color:#f4f4f4; border:1px dotted #666666;">Kan du inte adoptera bort ungen, till någon fröätarfamilj i asien tex?Risken finns att du får betala för att bli av med den, men det kan det ju vara värt att slippa bekymmer nu och framförallt i framtiden.<(/)div> <(/)div> Vore det inte lättare att adoptera fröätarfamiljen istället?
    Hur adopterar man fröätare?

Jag känner att det skulle vara bra att rädda fler, hur lång tid tar det innan dom blir svenskar och vill ha min rostfralla?

Ser dom barntv?

Finns det någon webbshop där jag kan beställa några?
  • Tecken

Hägris: På samma sätt som man adopterar vegetarianer, kanske? Ring Svenska Vegetariska Föreningen 08-702 11 16. Jag tror faktiskt du får bättre svar där än här på FL.

Webshop vet jag inte, jag har funderat på att starta en under några år - men det verkar så jobbigt.

• Hägris

Tecken; Men då kan du starta en nu så kan jag handla dom av dig, det blir ju jättebra.

Så ja, då ska jag bara starta ett träningsprogram och få Barnkanalen att sluta sända irrläror!

• betzybetzy94756

Du kan få en styrkekram av mig!

Svar på tråden Barnprogram förstör mitt barn!