• annamagnus

vattniga flytningar efter förlossningen..normalt eller?

Jag måste bara höra om detta är normalt.. Jag fick mitt första barn för ca 4 månader sedan. Jag hade blodigt avslag i ca två veckor efter förlossningen..men efter det fick jag vita vattniga flytningar som håller i sig än. (känns nästan som jag kissar på mig ibland för det kommer så mycket) Och det luktar illa. Jag känner mej så ofräch, och jag undrar om det ska vara så här..? 

När jag var på efterkontroll hos bm så förklarade jag det här om flytningarna, men hon sa att det inte var något konstigt..men hon var så grymt hastig så jag vet inte om hon fattade vad jag menade ens..
    Är det någon som haft likadant?
  • Svar på tråden vattniga flytningar efter förlossningen..normalt eller?
  • Cinderella87

jag har också mycket flytningar, avslaget slutade för ca 1 månad sedan, fast mina är helt genomskinliga och luktar lite fränt...
    ska på efterkontroll på måndag så jag ska fråga då...

• annamagnus

ja hör gärna av dej sen du varit hos bm och berätta vad hon sa

• shoreline

jag har likadant! Trodde jag åkt på nån infektion eller något så jag ringde och bokade in ett läkarbesök, ska dit nästa vecka. Man känner sig ju lagom fräsch...

• Knubbe12

Jag har likadant, trodde jag höll på att bli inkontinent först...{#lang_emotions_wink} Ska till bm och ta cellprov nästa vecka, ås jag ska prata med henne då.

• annamagnus
    shoreline skrev 2010-01-09 13:51:02 följande:
    jag har likadant! Trodde jag åkt på nån infektion eller något så jag ringde och bokade in ett läkarbesök, ska dit nästa vecka. Man känner sig ju lagom fräsch...
    hur har det gått för dej..vad sa bm?
    Knubbe12 skrev 2010-01-17 22:21:46 följande:
    Jag har likadant, trodde jag höll på att bli inkontinent först... Ska till bm och ta cellprov nästa vecka, ås jag ska prata med henne då.
    ja hör gärna av dej sen och berätta vad din bm sa. 
    jag måste ringa min bm om det inte avtar för mej oxå snart. jag är ju rädd att det är nåt farligt.. och så känner man ju inte sig så fräch heller..

• Lilla Ego 07

Haft likadant i höstas. Min dotter är född 1 juli. Rätt mycket flytningar som inte luktade mumma direkt. Men det försvann sen.

• Knubbe12

Nu har jag varit på kontroll och tagit cellprov, så jag passade på att prata med bm om detta med flytningarna då. Hon menade att dte är helt normalt att ha lite konstiga flytningar och småblödningar innan mensen sätter igång som vanligt igen. Hormonerna är ju lite huller om buller, så detta kan tydligen fortgå flera månader utan att det är något konstigt.

Nu har jag haft min första "riktiga" mens sedan förlossningen och efter det upphörde flytningarna {#lang_emotions_smile}

Svar på tråden vattniga flytningar efter förlossningen..normalt eller?