• Anonym (Hanna)

Killar! har ni fått prostataorgasm/skönt med prostatastimulans??

Har ni blivit stimulerade på prostatan någon gång och har ni fått orgasm genom det? Är det skönt?

Jag frågade min sambo om han testat det och då sa han tvärt nej och jag fick känslan av att han tyckte det var pinsamt att ens fundera på att stoppa upp nåt i analen.

Jag frågade honom om han inte skulle tycka det vore synd att ev gå miste om något så härligt som det och då mjuknade han lite.

Så, vad har ni för erfarenheter av prostatastimulans?

• Svar på tråden Killar! har ni fått prostataorgasm/skönt med prostatastimulans??
  • hohanonsos

Köpte en liten leksak till mig själv i början på december, har lekt en gång och det var jätteskönt! Inspirerad av att ha känt frugan leka lite i öppningen.....
    Lekte själv för att prova hur det kändes, hade mycke glidmedel, den gled in lätt och vibrationerna kändes riktigt sköna, kunde verkligen njuta och kom starkt.....

Lite kuriosa om att glida in lätt-det har varit en lång tråd för ett tag sedan om hur dildon fastnade och det blev resa till akuten.....   

• Anonym (Hanna)
    hohanonsos skrev 2010-01-07 15:08:08 följande:
    Köpte en liten leksak till mig själv i början på december, har lekt en gång och det var jätteskönt! Inspirerad av att ha känt frugan leka lite i öppningen..... Lekte själv för att prova hur det kändes, hade mycke glidmedel, den gled in lätt och vibrationerna kändes riktigt sköna, kunde verkligen njuta och kom starkt..... Lite kuriosa om att glida in lätt-det har varit en lång tråd för ett tag sedan om hur dildon fastnade och det blev resa till akuten.....   
    Vilken leksak köpte du? Kom du utan att ta på kuken?

Åh shit! Gud vad pinsamt det skulle vara!
  • hohanonsos

Den heter Discretion Silky Smooth, köpt på Kino shop i Sthlm, 120 kr, som hittat för en första test. Ingen stor variant, snarare en minivibrator. Lämplig för anala lekar, helt vattentät för lekar i dusch och bad.
    Jo, lite hjälp behövdes, men inte speciellt länge....

• redneck girl

min gubbe gillar det;)

• Anonym (Äntligen!)
    Perfekt! Precis vad jag letat efter ju!

hohanonsos skrev 2010-01-07 15:41:51 följande:
    Den heter Discretion Silky Smooth, köpt på Kino shop i Sthlm, 120 kr, som hittat för en första test. Ingen stor variant, snarare en minivibrator. Lämplig för anala lekar, helt vattentät för lekar i dusch och bad.Jo, lite hjälp behövdes, men inte speciellt länge....
  • Anonym (Hanna)
    hohanonsos skrev 2010-01-07 15:41:51 följande:
    Den heter Discretion Silky Smooth, köpt på Kino shop i Sthlm, 120 kr, som hittat för en första test. Ingen stor variant, snarare en minivibrator. Lämplig för anala lekar, helt vattentät för lekar i dusch och bad. Jo, lite hjälp behövdes, men inte speciellt länge....
    Hmm, jag bor inte i Stockholm och här finns inga sexshops. Borde finnas på någon webshop men hittade bara utlänska när jag googlade.

Hittade en bild på den, en röd. Den såg ganska grov ut, är den det?
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (Äntligen!) skrev 2010-01-07 16:17:26 följande:
    Åh tack!

Den var mycket billigare på den sidan dessutom
Svar på tråden Killar! har ni fått prostataorgasm/skönt med prostatastimulans??