• heartbeat186

Akupressurarmband

Någon som provat såna mot illamåendet? funderade på o pröva för det här börjar bli för mycket....

• Svar på tråden Akupressurarmband
  • pingel

Jag gjorde det under min förra graviditet. En väninna kom med dem; jag trodde bara det var trams men jag upplevde faktiskt det som om de värsta 10-20 procenten försvann. Hade dem dygnet runt under vecka 8 och 9 då det var som värst. Mådde illa, men spydde aldrig. Tyckte särskilt att nätterna blev lite bättre. Ska nog investera i ett par den här gången också när/om jag känner att det behövs, har just testat positivt igen

• Lajdo

kulorna man ska ha mellan lederna i armen var för stor så den låg uppe på mina leder och skavde och gjorde ont, usch nej, hjälpte ingenting.

• Snusadus

jag har på mig dem dygnet runt.. tar väl bort det allra värsta illamåendet men jag är inte helt "kurerad"... måste dock vara noga att sätta på dem rätt! annars hjälper det inte alls!

och grattis till plusset
  • jag7

Funkade inte alls på mig. Det enda som funkade lite va prostafen (eller hur dom stavas, men illamående piller iallafall) Sen va det tyvärr bara att stå ut skiten usch

Svar på tråden Akupressurarmband