• maadicken

finns det att köpa "snowjoggings" nu för tiden? (vuxen)

sånna dära fula vinterstövlar som man hade när man var liten som fanns i alla möjliga färger. tror det var kardborreknäppning längst upp.

skulle vilja ha ett par sånna nu i kylan när jag är ute och leker och promenerar med hunden. vad jag minns så var dom varma och billiga.

nån som vet vart dom finns om dom finns?

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden finns det att köpa "snowjoggings" nu för tiden? (vuxen)
  • Lathundarna

Jag ser folk gå omkring i det dagligen, men jag har inte den blekaste vart de hittar dem...

• Myrongen

Det är ett under att nån av oss födda på 70/80-talet kan gå efter att ha växt upp i dessa "skor" ;)

• Queenie70

Jag vill också ha såna.....

• MysTic PrincesS

Jag har sådana så varma o sköna.. o lite lätt fula... men dom e miiiiiina {#lang_emotions_tongue_out}

Men... jag fick dom i present för några år sen, så vet tyvärr ej vart de köptes...

• Kan inte bli bättre än såhär

Ja till och med jag som är kräsen med vad jag sätter på mig skulle vilja ha et par...de var så lätta att ha på sig ute i torr snö som nu

• maadicken
    SaddePadde skrev 2010-01-07 23:42:55 följande:
    Det är ett under att nån av oss födda på 70/80-talet kan gå efter att ha växt upp i dessa "skor" ;)
    hahaha! ja eller hur! men med mina ankfötter så är det perfekta vinterskor att strosa omkring i i skogen, på landet och i pulkabacken men man får kanske försöka gå försiktigt så man inte trampar snett
    (¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Lathundarna

Jag har själv ett par knähöga, modifierade "snowjoggers" från Vagabond - faktiskt snygga

• Myrongen

Noll koll på mode som man har: Borde inte snowjogging vara inne igen med tanke på 80-tals modet? (eller är inte det inne längre? *morsa med koll*)

Moonboots som fanns för en 10 år sen var ju annars en schysst uppgradering på snowjogging {#lang_emotions_smile}

• Queenie70
    Micke skrev 2010-01-08 00:01:16 följande:
    finns mängder på Tradera
    Men var kan man få tag i färska dojjor?
Svar på tråden finns det att köpa "snowjoggings" nu för tiden? (vuxen)