• Anonym (Anal_intruder)

Hur mycket vågar jag töja flickvännens anus ?

Hej! Jag har träffat en underbar kvinna i 40-års åldern. Vi fantiserar båda om att stoppa in väldigt grova föremål i hennes anal. Det finns filmer på nätet som vi brukar kolla in och bli upphetsade av där de för in både händer och frukter.

Är det något man gör på en helg eller måste man arbeta målmedvetet under flera år? Har någon erfarenhet av att utvidga en kvinna maximalt ?

/ Nichlas och Tanya

• Svar på tråden Hur mycket vågar jag töja flickvännens anus ?
  • Anonym

I princip hur mycket som helst. Såg en film på flashback häromdagen med en snubbe som... ja nej kanske inte ska skriva det här på puttenutteforumet

• Anonym (Anal_intruder)

Jag tycker att du ska berätta. Senast jag töjde hennes anus skulle man ha fått in en cylinder med ungefär samma diameter som ett paket ballerina-kex. Med lite tråcklande och hårda tag.

• Anonym
    Anonym (Anal_intruder) skrev 2010-01-08 01:12:46 följande:
    Jag tycker att du ska berätta. Senast jag töjde hennes anus skulle man ha fått in en cylinder med ungefär samma diameter som ett paket ballerina-kex. Med lite tråcklande och hårda tag.
    Jag skulle gärna berätta men det är inte värt an avstängning {#lang_emotions_undecided}
  • Anonym (Anal_intruder)

Okej, jag visste inte att det var förbjudet att prata om kärlek och sexuella aktiviteter.

• Anonym
    Anonym (Anal_intruder) skrev 2010-01-08 01:17:35 följande:
    Okej, jag visste inte att det var förbjudet att prata om kärlek och sexuella aktiviteter.
    Varje gång någon diskuterar annat än vanlij så blir det oftast så
  • Anonym (Anal_intruder)

Tack för länken! Men jag vill mer utgå ifrån det extrema här. Hur stort kan ett stjärthål bli. Kan man t.ex. förvänta sig att få in en vinbutelj där bak.

• Anonym

Jag halkade in i tråden av ren förundran över rubriken, men så kom jag faktsikt på något som kanske TS bör ha i åtanke om ni nu tänker fortsätta med detta..
    Hon måste nog tänka på att träna sin ringmuskel rejält, annars kanske hon får problem med att hålla tätt på äldre dar om inte tidigare än så.
    Lycka till annars!

• Anonym
    Anonym (Anal_intruder) skrev 2010-01-08 01:19:56 följande:
    Tack för länken! Men jag vill mer utgå ifrån det extrema här. Hur stort kan ett stjärthål bli. Kan man t.ex. förvänta sig att få in en vinbutelj där bak.
    Vet inte, men inte kul med en flickvän som läcker, vilket brukar bli följden av exrem töjning vid flera tillfällen.
  • Anonym (Anal_intruder)

Jag har hört motsatsen dvs att musklerna blir mer vältränade och håller sig längre än otränade ringmuskler vilka ofta börjar glappa vid 45-50 för kvinnor.

Svar på tråden Hur mycket vågar jag töja flickvännens anus ?