• Anonym (sasa)

Kondom vid analsex?ett måste?

Jag älskar analsex..
    För det mesta har jag hört utan kådis o det är så sköönt..men vist lite ohygienisk för killen kanske.,.

Och nu min kille vill börja ha det...((Han är ny inom detta...))
    Haft det en gång innan med honom...med kådis då..
    Och jag tycker inte om att ha kådis just där eftersom det känns så torrt o weird helt enkel..
    Men han vill..Vad tror ni är bäst??
    med eller utan?

• Svar på tråden Kondom vid analsex?ett måste?
  • Anonym

Äh, jag har aldrig haft kondom (eller killen såklart). Tvätta er före och efter så ska det inte vara nån fara. Har haft mycket oralsex och aldrig fått problem.

Har dock varit med om en obehaglig urinvägsinfektion som kom i samband med att vi växlade melln analt och vaginalt. Gör man så är ju kondom det bästa. Håller ni er på ett och samma ställe är det oftast ingen fara.

• redneck girl

båda ska ju vara ense om hur ni ska göra.vi brukar ha kondom på ,för jag vill gärna ha den i musen efter.då är det enkelt att bara dra av den och fortsätta.visst kan man vara utan.men visst det lär ju inte vara omöjligt för killen att få en infektion.....om det vill sig illa.

• Anonym

det är ju mer praktiskt med kondom om man vill köra i fittan eller munnen efteråt...

• Chokladflis

Faktum är att killen riskerar allvarliga infektioner om man inte har kondom, enligt min sjuksköterska som jag frågade just det.

När man trycker in kuken där bak så spelar det ingen roll hur våt eller förberedd man är, det kommer fortfarande dra så mycket i kuken att det bildas små, små sprickor i huden (detta sker också ganska ofta vid vaginalt samlag) och ni kan ju tänka er själva vad resultatet kan bli om dessa sprickor är tillräckligt djupa och man intehar kondom.
    Så personligen använder jag alltid konomd, för att killen ska slippa infektioner och som Redneck girl säger, man vill ju oftast fortsätta på vanligt sätt efter analsex och då är kondom bäst återigen :)
  • LyckligtSlut

Man behöver inte, men det går bra det med!

• Sexuall
    Anonym (sasa) skrev 2010-01-08 14:53:53 följande:
    Jag älskar analsex.. För det mesta har jag hört utan kådis o det är så sköönt..men vist lite ohygienisk för killen kanske.,. Och nu min kille vill börja ha det...((Han är ny inom detta...)) Haft det en gång innan med honom...med kådis då.. Och jag tycker inte om att ha kådis just där eftersom det känns så torrt o weird helt enkel.. Men han vill..Vad tror ni är bäst?? med eller utan?
    Utan är helt klart bäst som du säger.

Om du ser till att tömma tvåan och killen tvättar av den efter så borde infektionsrisken vara jävligt låg.

Och det oavsett vad misstänkta analsexhatare inom vården påstår.

Silikonbaserat glid funkar bäst tycker jag, om du nu kör med glid dvs.
  • Anonym (Lovisa)

När det gäller preventivmedel har jag har testat det mesta. Blöder extremt av kopparspiral och får humörssvängningar av hormonprodukter :( Och kondom varenda gång är ganska bökigt och dessutom känner varken han eller jag lika mycket.

Efter andra barnet 2006 så gick vi därför mer eller mindre över till analsex. Tryggheten i att inte kunna bli gravid har gett sexet en ny dimension för oss båda (vi planerar ju inga fler barn).

Till ämnet då. Inga sjukdomar eller bekymmer här efter drygt 4 år av analsexande. MEN vi är jättenoga på några punkter. Han går upp och tvättar av den och kissar efteråt. Vill vi ha vaginalsex tar han på kondom så att inga spermier eller e-coli kommer in i min mus ;)

Summa summarium: killen kissar efter & byt inte framåt. Då bara att köra.

Svar på tråden Kondom vid analsex?ett måste?