Rök för att testa ventilationen??
Mitt bostadsbolag har skickat en privat sotningsfirma (tror jag det är ) som ringt under juldagarna för att de skulle hit o kolla min ventilation. Tyckte direkt gubben verkade virrig och omständig-fick bad wibes. Sedan ringe han väldigt många ggr också...om typ ingenting. Så idag kom han hit och skulle testa draget i badrummet i ventilen. Han stod och puffade rök från en plastflaska med en massa varningstexten på: Han testatae säkert 5 ggr och jag började undra vad F*N han höll på med!
Då jag redan inna fått konstiga vibbar kolade jag upp det nr han ringt ifrån alla ggr- Det finns ingen abbonent registerad på det nr! SKUMT!
Ngn som vet om det är normlat puffa irriterande rök i vetilerna elelr behöver jag vädra hemma ? Har ju ett litet barn och det känns lite skumt han ska sova nu då den där gubben stått och puffat badrummet rökigt med en hälsovådlig rök.
Ibland får man bara en dålig magkänsla av en person och det fick jag redan på tel av den här virr-gubben. Undrar om man vet vad han pysslade med?