Fick veta att jag har Pco igår snälla hjälp mig med mina frågar.
Som sagt fick veta igår att jag har Pco. Men de jag undrar nu jag och min sambo vill ju bli föräldrar och så fick jag ju inte min mens på två månader så fick göra gyn undersökning och det visade att jag har Pco men har haf äl innan har gått på p-piller ibland och slutat ibland. Och två gången har jag blivit gravid första gången när jag va 19 nu är jag 21 och gjorde då abort. Andra gången nu i början av sommaren slutade i MA men hade två mens efter de och nu hade jag sista mensen den 18 oktober. Det är den att jag har gått upp 15kg sen i sommras då jag blev gravid. Kan det va så att jag inte nu får äl pga att jag gått upp. Väger ju 67 nu med mina 158cm och det är ju lite övervikt. Sedan så undrar jag kan man få något som gör att man får igång äl för vill ju verkligen ha barn. Min gyn som jag hade sa att man var tvungen att försöka i 1 1/2 år innan man får hjälp med att få igång äl. Men vill ju inte vänta sålänge. Så snälla hjälp mig finns det något man kan få för att få igång äl varje månad?