Angående prego och undersökning? Hur är det nu?
Det är så att för lite mer än en vecka så åkte jag in till akuten pågrund av magsmärta och de var ju troligtvis blindtarmen men de kollade då med VUL också och då så de att jag hade pco det är ju så att jag och min sambo försöker bli gravida har försökt nu i kanske 4 månader eller något sådant. Men efter första månaderna av de fyra så trodde jag att jag hade äl men så va det inte mensen kom inte och jag fick neg test visste inte riktigt vad som hänt. Men som sagt för en vecka sedan fick jag då veta att jag hade pco. Hur ska jag göra nu då? Hörde talas om prego och undrar lite om de. Kan man få det utskrivet nästan direkt alltså de kollar på en och så? Eller måste man vänta i ett år eller något sådan? Eller måste man göra någon utredning med både mannen och kvinnan? Har sätt så många olika svar här så blir helt förvirrad. Någon skrev så fort de såg den dagen så fick hon utskrivet prego andra får försöka i ett år ungerfär innan de får prego utskrivet. Och andra får göra någon utredning. Så vill ju så gärna veta hur det ligger till.