Bästa glidmedlet?
vilket är det bästa glidmedlet för dildolekar som jag skall skaffa till mig och min tjej?
Skall det vara vattenbaserat eller Silikonbaserat?
tar gärna emot konkreta tips
vilket är det bästa glidmedlet för dildolekar som jag skall skaffa till mig och min tjej?
Skall det vara vattenbaserat eller Silikonbaserat?
tar gärna emot konkreta tips
Eros woman silikonbaserade glidmedel är klart det bästa enligt mig.
Det fungerar med de flesta leksaker, men har man en leksak i silikon så är det bättre att använda ett vattenbaserat glidmedel, då silikon kan skada leksaken.
Här kan du hitta bra glid: www.lustjakt.se/
Lycka till!
Jag instämmer med att silikonbaserat glidmedel är det bästa. Min absoluta favorit är ändå www.crismas.se/pjur-original-silicone-100ml-1.
Som vattenbaserat skulle jag nog rekommendera www.crismas.se/pjur-basic-vattenbaserad-100-ml-1
Lekar med glidmedel är bland de bästa som finns så jag hoppas ni också kommer tycka det.
Lycka till
håller med att silikon varar lite längre utan att det "försvinner" men själv föredrar jag vattenbaserat med smak. perfekt även vid oralsex och gör leken lite roligare.
är även coolt med värmande glid som gör att det blir en häftig känsla vid sex och lekar..
exempel:
http://www.box2you.se/product_info.php?cPath=47&products_id=219
eller
http://www.box2you.se/product_info.php?cPath=47&products_id=271
båda tillhör favoriterna.. :)
Apoteket säljer ett som heter Durex Play, det är riktigt trevligt!
Vi har kört med apotekets 'Klick' Finns både som silikon och vattenbaserat och kostar heller inte en förmögenhet
Eros woman, klart bäst och jättedrygt!
hur är det med oralsex och silikonglid? är det giftigt, smakar äckligt elle rnågot annat olämpligt?
Kan s
Tycker silicone baserat smakar lite beskt och dessutom så kan den skada dildon då den "löser" upp ytan. Så, vatten baserat med smak är att föredra. Köp lite olika sorter då de känns olika beroende på om de är klibbigare eller mer rinnade. Finns även sådana som värmer eller kyler också. Spännade!
om man kör vattenbaserat kan det bli en lite seg klibbig känsla efter ett tag, då kan man ha ett glas vatten i beredskap, doppa ner handen bara, eller dildon. några droppar vatten till glidmedlet blir rena trolleriet- sjuuuukt bra gliiid.
sen har jag hört talas om ett nytt som kallas för lekgel som INTE torkar. kommer inte ihåg mer av namnet, men på lekgel får man nog träff på google
slide on.....
Vet inte hur det funkar ihop med dildos men mitt favorit-glidmedel är AstroGlide. Helt lukt & smakfritt, vattenbaserat men drygt, och framför allt är det det mest sekretliknande av alla glidmedel jag testat.
Min kille har stor pick men tack vare extra glid blir sexet helt underbart!