• Anonym (vill ha boobs)

Större bröst - utan operation

Ja som rubriken lyder: Kan man egentligen få större bröst med t ex krämer eller kapslar?? Jag är inte intresserad av att höra spekulationer från nån förstå-sig-påare utan skulle vilja veta om nån testat nåt alternativ som funkat respektive inte funkat???

• Svar på tråden Större bröst - utan operation
  • Anonym

HUR menar du att det skulle funka, att få större bröst utan att operera sig?
    Nej, det går inte.

• Anonym (())

Har ingen aning om krämer funkar eller ej, men du kan få mina boobs. Jag avskyr bröst.

• Anonym

Jag önskar det gick att ge bort bröst, jag hade gett bort flera storlekar.

• Anonym
    Anonym (vill ha boobs) skrev 2010-01-09 18:50:10 följande:
    Ja som rubriken lyder: Kan man egentligen få större bröst med t ex krämer eller kapslar?? Jag är inte intresserad av att höra spekulationer från nån förstå-sig-påare utan skulle vilja veta om nån testat nåt alternativ som funkat respektive inte funkat???
    Föda barn tycks iaf hjälpa... temporärt. 
  • Anonym (vill ha boobs)

Sök på "större bröst utan operation" på google så får ni se!

• Anonym
    Anonym (vill ha boobs) skrev 2010-01-09 19:12:51 följande:
    Sök på "större bröst utan operation" på google så får ni se!
    FEJK.
  • Anonym (vill ha boobs)

hur kan alla va så säkra på det dåatt ddet är fejk? finns det ingen som testat?

• Anonym
    Anonym (vill ha boobs) skrev 2010-01-09 19:16:26 följande:
    hur kan alla va så säkra på det dåatt ddet är fejk? finns det ingen som testat?
    Men det är ju frågan om rent förnuft? HUR har du tänkt att brösten ska bli större med hjälp av kräm och piller?
  • La Lola
    Om det funkade skulle väl ingen frivilligt genomgå en operation med alla risker som finns?
    *mamma till Alma 9 år och Hedda född 13 mars-09*
  • Anonym

Finns ett icke kirurgiskt ingrepp som heter Macrolane. Sök på det......

• Anonym (vill ha boobs)

nä men då är jag kanske korkad då :S kändes som att hur fan kan de få lägga ut saker hit och dit på nätet om såna här saker som säkert många går på??? men det finns ingen som testat då?

• Anonym
    Anonym (vill ha boobs) skrev 2010-01-09 20:52:29 följande:
    nä men då är jag kanske korkad då :S kändes som att hur fan kan de få lägga ut saker hit och dit på nätet om såna här saker som säkert många går på??? men det finns ingen som testat då?
    Det är väl i så fall inte första gången som någon lyckats sälja skit till lättlurade personer.
    Om nåt låter för bra för att vara sant så är det oftast inte sant
  • Anonym
    Anonym (vill ha boobs) skrev 2010-01-09 20:52:29 följande:
    För att tjäna pengar så klart! De utnyttjar vår osäkerhet och hopp om merakelmetoder...tyvärr.
  • I Annas Värld

När jag var i Singapore för några år sedan fann jag en flaska "grow breasts" eller nåt. Eftersom jag har en liten byst köpte jag den och testade. Den innehöll en hel del olika örter och faktum var att mina bröst växte. De blev nog en storlek större under användandet. Jag var skitnöjd då i alla fall. Nackdelen var att jag samtidigt fick ett exem på hakan. Det försvann - precis som de förstorade brösten - efter användandet av medlet.

• Anonym (vill ha boobs)

puff?

• Anonym

Mina tuttar växte till sig över julen och vågen visar att jag har gått upp två kilo. Dom kilona har satt sig på två ställen, brösten och magen. Så det funkade för mig även om det inte var meningen.

• Stoffe76

Låter för bra för att vara sant, va? Om man inte skaffar barn förstås, då är de ju större ett tag.

Svar på tråden Större bröst - utan operation