• Anonym (upphetsad)

chattsex o rollspel

Är en kvinna på 42år, varit singel i ett år. Har träffat en trevlig, sexig, manlig, ömsint man på nätet och haft två träffar irlå offentliga platser, vi har kramats o pussats lite, känner mig väldigt attraherad av honom. Han skickar ganska sexiga sms till mig, frågar vad jag har på mig, vad jag vill göra för syndigt när vi ska träffas, han tycker jag är sexig o syndig..Jag har dragits med i det sexiga spelet, svarar sexigt tillbaka på sms, är väldigt kåt på honom på ett sätt jag inte har varit med om tidigare. Vet dock inte hur seriös han är om han bara vill ha sex. I går var vi på msn och hade virituellt sex med varann, han skrev oerhört upphetsande vad han vill göra med mig när vi träffas... jag fick nästan kåtslag!!! Jag gillar dominanta män (tror jag)men har aldrig träffat någon på riktigt, han skriver att han är väldigt dominant o vill att jag ska vara undergiven. Han undrar om jag tycker det är ok med handbojor, ögonbindel, bestraffningar......herre gud.... Det här känns väldigt lockande men lite läskigt.....gillar sex men har bara haft "vanligt" sex förr.

• Svar på tråden chattsex o rollspel
  • Anonym (j)

kul att du hittat nån det klickar så med! Ett tips är väl att du berättar för honom att du inte är van vid rollspel på detta viset, och att ni får reda ut bergrepp etc. Så att det inte bli rnågra obehagliga överraskningar!

• Anonym (är du en slyna?)

Härligt vill du bindas fast med ögonbindel och gagball och bara få en "behandling" där du bara står och tar emot vad du får? Tar du i alla hål? :P

• xXx

Jag vill oxå lära mig rollspel

• Anonym (upphetsad)

Jag kan nog inte backa, vill uppleva det här...skiter i om det blir nåt seriöst tror jag....

• xXx
    Anonym (upphetsad) skrev 2010-01-09 21:56:56 följande:
    Jag kan nog inte backa, vill uppleva det här...skiter i om det blir nåt seriöst tror jag....
    Hur menar du nuuu då
    Anonym (upphetsad) skrev 2010-01-09 21:56:56 följande:
    Vad gör det? Du får det skönt för en stund kanske :P  Jag hade en liknande situation som slutade med skön sex ett par månader i alla fall... inte fel med det!
  • Anonym (upphetsad)

Jag är väldigt attraherad av honom och han av mig säger han, vi kan ha skönt o spännande ihop tror jag och man vet ju aldrig om ett förhållande håller i längden.....han får väl visa mig hur det här går till....

Det skulle jag också vilja visa dig :P

Svar på tråden chattsex o rollspel