• Helennnna

Ni som hört talas om/handlat ifrån "Pyret o Snäckan"

Såg en annons från dom på blocket på en barnvagn som jag tänkte kolla på.

De har en butik i Linköping och tänkte åka in och kolla på vagnen i verkligheten.

Men har aldrig hört talas om dom.. har du?

• Svar på tråden Ni som hört talas om/handlat ifrån "Pyret o Snäckan"
  • BeccyBoop

Har hört talas om företaget, visste dock inte att de hade butik i Linköping. 

Provkört deras vagnar i alla fall och funderar starkt på att köpa en till när vi får fler barn. 
    8,9 kg till Thailand
  • Zelmilainen

har de butik i linköping? super isf. för deras barnvagn tako jumper är väldigt intressant inför framtida vagnsinköp och jag skulle vilja klämma på den innan man bestämemr sig. vart i linköping ligger den? jag bor i norrköping och har rätt nära.

Vill ha bebis nuuu!!!
  • april87an

Hej!
    Jag undrar också vart butiken i Linköping ligger.. Har googlat lite men inte hittat någon adress. Är sugen på vagnen men vill gärna se den i verkligheten först. O det är betydligt närmare till Linköping än till Lund för våran del..

• PS84

Hej!

Lite OT, hoppas det är ok. Känner inte till butiken, men har beställt en Tako Jumper från swekidz.se, lite billigare än pyret o snäckan.. bara ett tips!

• Hanele

Varför den är billigare på swekidz är ju för där får man inget babyskydd till det tyckte vi var kanon att man kan fästa på vagnen!

• PS84
    Hanele skrev 2010-06-07 17:23:17 följande:

Varför den är billigare på swekidz är ju för där får man inget babyskydd till det tyckte vi var kanon att man kan fästa på vagnen!

Fast den är billigare där om man köper med babyskydd också! Personligen ville jag inte ha babyskyddet eftersom jag tycker det är smidigare med ett som man har en bas till som alltid sitter i bilen!
Svar på tråden Ni som hört talas om/handlat ifrån "Pyret o Snäckan"