• nillanoll

Ni med acnebesvär pga PCO, vad använder ni för hudvårdsprodukter?

Hej! Jag är så otroligt less på att lägga "sjukt" mycket pengar på hudvårdsprodukter, när man ändå vet var det kommer ifrån och inte hjälper så att man  blir av med problemen ändå?!

Jag har använt mig av Md formulations för många år sedan, Sedan blev det Exuviance, och nu sedan ca 2 år tillbaka använder jag Mene & Moy och Decleor.

Men jag tycker att tillexempel Men & Moy´s produkter är så "Odryga"! Och varje produkt kostar runt 450-600:- och jag använder nog upp dem på 1- 1,5 månad känns det som...

Har ni något bra tips?

• Svar på tråden Ni med acnebesvär pga PCO, vad använder ni för hudvårdsprodukter?
  • skånebo

själv använder jag exuviance sedan2 år, tycker de är otroligt bra o dryga. har alltid haft problem med huden, men är nästan problemfri nu, har PCO. Men du hade ju redan testat dom. Hoppas du hittar nåt som passar dig, e skitjobbigt med kass hy!

• Stef

Det enda som fungerar är Diane. och det fungerar superbra! Ätit det  3 år nu, och har inga besvär alls. Enda nackdelen är att den dag jag vill försöka bli gravid, ja då kommer problemen tillbaka :( bävar för den dagen..

Svar på tråden Ni med acnebesvär pga PCO, vad använder ni för hudvårdsprodukter?