• nexa79
    Äldre 10 Jan 19:16
    2546 visningar
    10 svar
    -1
    10
    2546

    Varför jag är bäst!

    Självklart är jag ju bäst. Det är ju alla enligt sig själva.
    Att just JAG är så perfekt beror på att jag är ödmjuk, (kanske inte just nu kom jag på) ärlig och har civilkurage. Kommer säkert på mer snart.
    Varför är DU bäst?


  • Svar på tråden Varför jag är bäst!
  • Kiwi86
    Äldre 10 Jan 19:18
    #1

    Jag är bäst för att jag är en sån generös och givmild person! Jag är också riktigt rolig och får alla människor att skratta och bli på bra humör

  • nexa79
    Äldre 10 Jan 20:58
    #2
    Kiwi86 skrev 2010-01-10 19:18:28 följande:
    Jag är bäst för att jag är en sån generös och givmild person! Jag är också riktigt rolig och får alla människor att skratta och bli på bra humör
    Du glömde att du är bäst för att du är först med att kommentera i den här tråden!! {#lang_emotions_tongue_out}
  • Tonx
    Äldre 10 Jan 21:02
    #3

    Jag är bäst för att jag är hysteriskt rolig.

    Frågade min vän häromdagen; "Hur många gånger per dag säger jag nåt roligt?"
    Svaret var "Hur många gånger öppnar du munnen?".
    Det värmde :P

    Annars är jag bäst för att jag är brutalt ärlig i alla lägen, tar för mig, står upp för andra och tar ingen skit.

  • nexa79
    Äldre 10 Jan 21:22
    #4
    Tonx skrev 2010-01-10 21:02:50 följande:
    Jag är bäst för att jag är hysteriskt rolig. Frågade min vän häromdagen; "Hur många gånger per dag säger jag nåt roligt?" Svaret var "Hur många gånger öppnar du munnen?". Det värmde :P Annars är jag bäst för att jag är brutalt ärlig i alla lägen, tar för mig, står upp för andra och tar ingen skit.
    Shit, dig vill jag ha som vän, jag har alldeles för lite humor i mitt liv!
    Annars är vi nog rätt lika. Tar heller ingen skit och är alldeles FÖR ärlig enligt många. Står upp för både mig själv och andra. Soulmates? *ler*
  • Tonx
    Äldre 10 Jan 21:27
    #5
    nexa79 skrev 2010-01-10 21:22:20 följande:
    Shit, dig vill jag ha som vän, jag har alldeles för lite humor i mitt liv! Annars är vi nog rätt lika. Tar heller ingen skit och är alldeles FÖR ärlig enligt många. Står upp för både mig själv och andra. Soulmates? *ler*
    Hell yeah
    Just ärligheten känner jag igen speciellt. Jag lovar, INGEN frågar mig nåt de egentligen inte vill ha svar på =P

    "Ser jag fet ut i den här klänningen?" Ja, det gör du..
  • nexa79
    Äldre 11 Jan 00:18
    #6
    Tonx skrev 2010-01-10 21:27:56 följande:
    Hell yeah Just ärligheten känner jag igen speciellt. Jag lovar, INGEN frågar mig nåt de egentligen inte vill ha svar på =P "Ser jag fet ut i den här klänningen?" Ja, det gör du..
    HAhaha så ska det låta! Vill man inte ha svar ska man fasen inte fråga heller!
  • Xecute­e
    Äldre 18 Jan 16:03
    #7

    JAG är bäst för att jag har självdistans... och så är jag skitrolig - fast bara om man fattar grejen med ironi.... ;-p


    Go ahead, punk - make my day...
  • Frida1­2
    Mon 9 Dec 2019 16:21
    #8

    Jag är bäst

  • Frida1­2
    Mon 9 Dec 2019 16:22
    #9

    Jag är så mycket bättre en alla andra

  • Frida1­2
    Mon 9 Dec 2019 16:22
    #10

    Jag är så mycket bättre en alla andra

Svar på tråden Varför jag är bäst!