• Anonym (nyutkommen)

Ni vackra kvinnor

har länge vetat att jag är bisexuell men aldrig agerat på det..

men är nu redo att göra detta. men eftersom vi kvinnor inte flörtar på samma sätt som män så undrar jag..

hur gör ni?? hur ska man veta om tjejen med stort T är intresserad?

• Svar på tråden Ni vackra kvinnor
  • Anonym (nyutkommen)

ingen utav er vackra kvinnor som vill svara {#lang_emotions_kiss}

• Anonym (nyutkommen)
    Anonym skrev 2010-01-11 18:50:26 följande:
    Provat sylvia?www.sylvia.se/
    jag är medlem på qx *ler*
  • Anonym (nyutkommen)

*puffar lite på tråden så att den synns igen*

• Anonym (nyutkommen)

inga kvinnor som vill svara idag?

• Skutt

Man känner det på sig..om det finns något eller inte.
    Lycka till.

Kram Skutt

• Anonym (nyutkommen)
    Skutt skrev 2010-01-12 08:32:33 följande:
    Man känner det på sig..om det finns något eller inte.Lycka till.Kram Skutt
    haha ja men om man då är känslomässigt handikappad som jag är... har alltid haft svårt för att tyda signaler...
  • Skutt

Tja...då får du flirta på ställen som du vet att folk är homo/bi...QX eller på HBT  ställe ute...Om du flirtar lite så tror jag att du rätt snabbt ser om det finns intresse eller inte. Våga lite så skall du se att det går bra.

Lycka till.

Kram Skutt

• Anonym (oxå)

nu var det ju en speciell tjej ts var intresserad av, och ville ha hjälp att tyda signalerna hos.....jag vill också veta;)

Ts, berätta lite om tjejen med stort T, så kanske nån erfaren kan ge lite input:)
  • Mysan063

Det är lite knepigt att veta om en tjej flirtar tillbaka.
    Men ett bra tips, om du gillar att gå ut på krogen, är att dansa!!
    Du får massor av tjejer runt dig, och då är det enkelt att " pröva " flirta med dem.
    Det märks snabbt om det blir besvarat.
    Sist jag var ut på krogen fick jag napp av en tjej. Hon började kramas på dansgolvet, tog lite diskret på min rumpa och sådär.
    Men jag var nog lite för berusad att förstå hinten när hon frågade om jag ville följa med henne på toan, jag tackade nej.. Tills hon hade gått och jag fattade hinten..

Iaf, annars så tycker jag att tjejer flirtar som killar faktiskt. Det är tydligt när en tjej är intresserad, anser jag ;)
    Lycka till! ;)

sodelicous.blogg.se

• Anonym (jag undrar också)

Har också en speciell tjej som jag är SÅ intresserad av. Men vet inte om det är besvarat. Ibland får jag små hintar men är rädd att det är mina tankar/fantasier som spökar. Jag har försökt små flörta men vågar inte vara jättetydlig säger småsaker som kan tolkas både vänskapligt men kanske som lite flört....

• Anonym (candygirl)

Ja, det kan ju vara jättesvårt att veta! Jag var i en omvänd situation en gång. Träffade en tjejkompis till en killkompis ute på krogen. Trodde typ att DE hade något ihop. Han var i alla fall lite tänd på henne. Det slutade med att hon följde med hem till mig. Det blev lite knäppt alltihop, för nu var hon intresserad av mig, det hade jag inte räknat med, och helt plötsligt när vi låg i sängen och skulle sova så visade det sig att hon ville lite mer än att bara sova över. Nu följde jag dock inte den inviten. Jag var ju full och trött så ville mest sova. Inte för att jag skulle ha något emot att få ihop det med en tjej, men hon var väl helt enkelt inte min typ. Jag vet nog inte vad som är min typ när det gäller samma kön, (är fortfarande störtkär i min pojkvän/sambo sedan 3 år tillbaka) men har inte uteslutit att jag skulle kunna bli kär eller attraherad av en tjej. (Har nog haft mina små crushes...) Men hade jag blivit riktigt intresserad av en tjej så hade jag nog testat mig fram först. Blivit kompisar, druckit lite vin eller så och känt av om "stämningen" kändes rätt. Ibland kan man ju inbilla sig saker också. Kanske skulle man kunna föra in konversationen på det ämnet och skämta lite om det typ:
     "jaa, skulle jag testa något med en tjej så skulle du nog vara min typ haha" Och se vad man får för reaktion!

Det var faktiskt en kompis till mig som sa det en gång och hon är ju hetero, så det var inget konstigt med det. Hade hon varit bi eller lesbisk hade det nog inte heller varit konstigt. jag har känt mig smickrad varje gång det hänt! Att en tjej varit intresserad av mig alltså... När jag läser gamla dagböcker så inser jag att jag var helt förälskad i en tjej på avstånd i högstadiet, när jag gick i 7:an ungefär. Det var nog mer att jag beundrade henne, typ liten skolflicka som tycker att de större tjejerna är så coola, eller nåt. Hade nog gärna testat mig fram i tonåren med en tjej. Men nu blev det aldrig så, och har ännu inte testat...

• Anonym

det märks om nån blir intresserad. alla är olika, precis som killar. bara att pröva dig fram. men va någorlunda säker på tjejens läggning.

• Maxisoffan

Man känner det på sig, lär sig snart "känna igen" tjejer som gillar tjejer! Men bästa sättet är väl ändå att besöka gayklubbar/cafeer osv så du vet med "säkerhet";)

Eller kolla in qx.se och börja prata med tjejer som gillar tjejer där!:) Eller skriv till mig vettja!;)
    Lycka till!;)
  • Burlesque

"Män och kvinnor flirtar inte likadant", dammit, skit i könsnormer och allt annat hämmande och Gör Som Du Känner. Prova dig fram, du har inget alls att förlora!

Svar på tråden Ni vackra kvinnor