• Alex84j

Möbler från jysk

Hej!
    Är det någon har handlat möbler från jysk, tänker mest på LIVA eller ANNIKA-serierna, det är bl.a sängarstommar, byrå, skänk mm som kan ge en bild av dem?
    Hur är de i kvalite? Är det bra möbler?

• Svar på tråden Möbler från jysk
  • Susanne905

Mina föräldrar köpte LIVA skänken i ek och den verkar helt okej, bara man oljar in den en gång till så att den håller och inte suger in fläckar.

• April Mamma

Nej, jysk har INTE bra kvalité tyvärr. Man får liksom det som man betalar för...

• mammaNena

väldigt många av möblerna från jysk är rena skiten! vissa affärer får ju inte ens ihop utställningsmöblerna så att de ser bra ut! snea lådor osv. Har en kompis som känner en butiks chef på en jysk butik och kompisen hade hittat ett glasbord/skriv bord, som han tänkte köpa. när han sa till butikschefen att han ville ha det så sa "BC" (=butikschef) Nej! jo, sa kompisen, jag vill köpa DET!. nej, sa BC igen, jag säljer inte  DET till dig!
    Så JAG ger verkligen tummen ner för jysk´s möbler!

• Lotten 66

Har köksmöbler i LIVA serien och en skänk som kommer från Jysk i ett annat märke. Har och har haft även andra möbler och jag är mycket nöjd med i stort sett allt jag köpt där.
    Bra priser har dom ju också.

• Zuffo

Vi har byrå, vitrinskåp och kombi-skåp från Liva-serien. Som någon annan sa så kan man behöva olja in det en extra gång, annars är vi nöjda! =)

Svar på tråden Möbler från jysk