• Alice i Umeå

Stegtävling!!

Hejsan!!

Nu har jag dammat av stegräknaren igen efter 3 veckors slöande, är det någon fler som har lust att kämpa ihop lite steg med mig? Häng på här i så fall!

Lycka till!

Alice 051230 och Elsa 080426
  • Svar på tråden Stegtävling!!
  • Alice i Umeå

puff puff

• Lucas 090926

Låter som en väldigt bra idé.
    Jag ska bara se till och friskna till sen är jag på {#lang_emotions_laughing}

• Alice i Umeå

Härligt Tanter!!! =)

Jag är sjukskriven för tillfället men det är faktiskt positivt för mig att få ihop steg. Jag har problem med ett muskelfäste i axeln men benen är det inget fel på. Och eftersom jag inte ska lyfta så mycket så får mina barn vara på dagis så för tillfället har jag en del tid för mig själv. I måndags och tisdags var jag jätteduktig och var ute och gick, onsdag och torsdag har jag mest sprungit på stan och gjort 10000 ärenden men det ger ju faktiskt lite steg det med. Vad kul att ni hänger på, var ganska duktig på att jaga steg förrut men har kommit av mig ganska mycket så jag behöver lite utmaning. Ska vi försöka bräcka varann med bästa veckosnittet eller?

Hittils denna vecka ligger snittet på 12517, får se om jag kan bättra på det under veckan.

Kämpa på!!

• Tant Elin

11590 steg igår

snittar hittils på 9800 denna vecka, men det kommer minska då jag inte hinner gå lika mkt på helgerna...

• mammakalmar

Jag hänger också på i går så fick jag ihop drygt 12854 steg med träning och allt.

Mitt veckosnitt ligger på ca 9700 denna veckan.

Men nästa vecka blir mindre eftersom jag åker i väg på söndag och kommer hem tisdag kväll men det kanske jag tar igen i slutet av veckan.

• Alice i Umeå

Kul med flera!! Igår fick jag ihop 13722, fick ett ryck i går kväll och gick ut en timme. Kändes skönt!! Vad kul att vi blir ett par stycken, det är alltid roligt att peppa varann till en extra promenad!

• Lucas 090926

Jag e SÅÅÅÅÅ sugen på att komma igång med mina dagliga promenader igen. Envetna hosta som aldrig ger sig.. men snart så då jäklar.. {#lang_emotions_laughing}

Ska man ha på den när man går hemma och grejar med eller bara promenader?

• Alice i Umeå

Jag har på mig min från det att jag kliver upp ur sängen och tills jag går och lägger mig igen, alla steg räknas!!

Svar på tråden Stegtävling!!