• LinaTed

Hjälp, min bebis kryper i sömnen

Igår natt vaknade jag av att jag kände på mej att det var nånting galet med min 9 månaders tjej. Hon sover mellan oss i våran säng. När jag vaknar så ligger hon inte brevid mej, kollar runt å ser att hon kryper!! i sömnen och är påväg ner för sängkanten. Om jag inte hade vaknat så hade hon krypit rakt över kanten å ramlat ner, hon va precis nere vid hennes pappas fötter. {#lang_emotions_surprised}

Kunde inte sova speciellt mycke den natten kan jag ju säga... varje gång hon rörde sej va jag rädd att hon skulle börja krypa igen.{#lang_emotions_frown}

Ibland när hon precis är påväg att somna kan hon också vakna me ett ryck å typ börja krypa framåt i panik {#lang_emotions_surprised} varför gör hon så?

Nån mer som vart me om de?

• Svar på tråden Hjälp, min bebis kryper i sömnen
  • BonnyBoo

Prova att låta henne sova i spjälsäng :) fast antar att ni redan har gjort det...

• LinaTed
    BonnyBoo skrev 2010-01-11 21:17:46 följande:
    Prova att låta henne sova i spjälsäng :) fast antar att ni redan har gjort det...
    ja vi har provat å de funkar inte. De enda sättet att få henne att somna är att amma hennes till sömns. Sen ska hon ha tutten som napp hela natten,{#lang_emotions_dreamer}
  • Kanskedinsyrra

hihi jag fick mig ett skratt, jag läste att hon krympte i sömnen :) Fniss :)

• LinaTed
    Kanskedinsyrra skrev 2010-01-11 21:41:53 följande:
    hihi jag fick mig ett skratt, jag läste att hon krympte i sömnen :) Fniss :)
    haha, ja de vore lite värre de {#lang_emotions_wink}
  • victoria p

tror det är jättevanligt när de just börjar krypa, min son ramlade ur sängen en gång för att han kröp i sömnen. sen blev det spjälsäng. då vaknade han av att han slog huvudet i spjälorna istället, hihi! det går över.

min lille på 5 månader håller på o lära sig sitta upp, så fort han halv-vaknar försöker han sätta sig upp i sängen.{#lang_emotions_heart}
  • En bebis i magen

Vår son är 9 månader och ställer sig på alla fyra i sömnen, vaknar och blir ledsen. Har börjat krypa till mig (han sover i sin säng mot min utan galler) i halvvaket tillstånd. Kom ihåg när dottern började sitta upp, hon vaknade av att hon satt upp och blev alldeles förtvivlad, stackarn. Det går över.

Svar på tråden Hjälp, min bebis kryper i sömnen