Vart får man tag på namnlappar till barnkläder?
Hej!
Min son skall börja på dagis och då måste man märka kläderna.
Var kan man beställa/köpa namnlappar att märka barnkläder med? Jag bor i Stockholm
Hej!
Min son skall börja på dagis och då måste man märka kläderna.
Var kan man beställa/köpa namnlappar att märka barnkläder med? Jag bor i Stockholm
www.namnlappar.se/filur/index.jsp
www.nappflaskan.com/
På dom här ställena finns att beställa på nätet som jag vet om!
Filur Namnlappar är ett sett märklappar som kan användas på kläder, leksaker och annan utrustning. Här kan du beställa märklappar som du stryker på kläder och klistermärken att klistra på hårt underlag, eller en blandning av dessa två.
Namnlappar
Namnlapparna produceras i ett starkt och elastiskt vinylmaterial. Teksten är UV-resistant och bleknar inte av solljus. Namnlapparna finns i två varianter, som påstrykbara eller som klistermärken.
Påstrykbara
De påstrykbara märkena fästes enkelt på alla plagg med ett vanligt strykjärn, tål 90 grader i tvättmaskin
Klistermärken
Klistermärkena sätts på leksaker, termosar o dyl och tål både diskmaskin och tuff utelek !
Motiv
Namnlapparna levereras med motiv utan extra kostnad ! Välj mellan över 50 olika motiv. Du finner dem på beställningssidan.
Välj mellan
- 75 påstrykbara märklappar och 75 klistermärken
- 120 påstrykbara märklappar
- 180 klistermärken
Pris och betalningssätt
Pris för ett sett är 135 kr.
Vi skickar med faktura (+ 25 kr. per beställning),
Läs mer om betalningssätt..
Levereringstid
Vi producerar och skickar ut samma dagen vi mottar din beställning, förutsatt att beställningen är oss tillhanda före kl. 14.00, vardagar. I övriga fall produserar vi och skickar ut förstkommande arbetsdag.
www.namnlappar.se/filur/index.jsp
www.vavnamn.se/
här finns stryka-på etiketter, Vävda namnetiketter och klistermärken....
Det allra bästa är att sy på märkena. De som man klistrar/stryker på har en tendens att lossna efter tvätt. Om man inte använder märkpenna.
Här finns det också
www.dotcomark.com
Har tröttnat på att stryka på el. att sy så jag köpte en märkpenna på Ica Maxi
funkar lika bra det!
//Maria
På dagis brukar de ha sådana lappar om hur man beställer, kostnad osv. Gå förbi där och hämta en..
Märkpenna PoP funkar på ALLT och kostar inte många kronor
Rekommenderas!!!!!!
/CAttis
Tack för alla tips.