• Akilla

Vilken typ av kroppslotion/duschcreme/hårtvätt använder du och varför?

Motivera gärna varför!

Själv använder jag oftast budgetvarianten men det händer att jag lyxar till det ibland till exempel med body shops produkter, nåt ekologiskt eller något från apoteket som innehåller läkemedel som ska va bra vilket gör att det blir dyrare.

När jag blir rik och berömd ska jag bara använda grymma grejer till min kropp, det har jag lovat mig själv :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-12 17:09
    Första gången jag gör en omröstningstråd, blev lite fel med alternativen, hoppas ni har överseende! ;) Skippa alternativen utan rubrik om det inte är uppenbart.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken typ av kroppslotion/duschcreme/hårtvätt använder du och varför?
  • Licens To Kiss

Budget.

Älskar mina barn! Dotter född 2001 och son i vecka 37+3 (BF 29/1-2010)
  • Glenda Glad

Svarade special: Använder Dermanords grejor. Bättre än så blir det inte, speciellt om man har känslig hud. Är lite osäker på prisklassen dock. En del saker är ju lite dyrare.

• Stårschan

Bara budgetgrejer i den mån jag använder något alls. Jag skulle bara känna mig sanslöst lurad om jag köpte något dyrare, för jag är totalt oförmögen att uppskatta att det skulle vara "lyxigare" eller "bättre" för att det är dyrare. Jag har ett enda krav och det är att jag ska gilla lukten.

Bättre lyss till den säng som brast, än aldrig spänna på någon.
  • lokisse

använder bara weledas grejer för tillfället och olivtval. det käns bätre och man känner sig ren längre

Difficile est saturam non scribere
  • Sencha

Budget.
    Brukar köpa svan- eller bra miljövalmärkta produkter.

0401 & 0807
  • Denebola

Hmm, lite svårt att svara på då jag kör no 'poo. Ibland blir det grejer från Lush, men generellt sett kostar det jag tvättar/smörjer mig med inte särskilt mycket.

• menilla

Budget-
    Apolivas duschgrejor, Aco rengöringslotion till ansiktet f-r att plocka smink.
    Smörja mig är jag urusel på. Men då brukar det också bli någon apotekspryl.

• Caranlachiel

Special. Lägger gärna 100-200 kr på kroppsvårdsprodukter. Till ansiktet går jag på märke, till hår och kropp går jag i första hand på förpackningens utseende samt produktens doft.

Lill-Erik kom till oss den 6 april!
  • Taggtroden

Valde budget. Kör på No poo och det är väl relativt billigt... :)

Svar på tråden Vilken typ av kroppslotion/duschcreme/hårtvätt använder du och varför?