• 3 barns mor

Tommee Tippee

Tommee Tippee flaska. ska man göra nåt speciellt med nappen. rinner ju så sakta så dotter ger upp. har storlek 3 på nappen
  • Svar på tråden Tommee Tippee
  • LillaFlingan

gör hålet större då?

• lilla mej

oj maste vara nagot fel, pa min rinner det nastan rakt ut hon hinner knappt svalja nar vi anvader 3an.

• 3 barns mor
    lilla mej skrev 2010-01-12 18:40:37 följande:
    oj maste vara nagot fel, pa min rinner det nastan rakt ut hon hinner knappt svalja nar vi anvader 3an.
    den där luftventilen som sitter där den delen som är inåt ska den va öppen eller ska den sitta ihop. är öppen på båda napparna. eller sätter jag fast nappen fel
  • lilla mej

tror inte vi har samma slags flaska, min ar kort och knubbig med ganska stor napp del, det finns ju massa olika. Min har ingen ventil, bara nagon liten grej som sticker innat och alltid ar sluten (gar inte att oppna). Men tycker det var ortolig skillnad pa de olika napparna, 3 ar verkligen fri rinnande...

• coolchick
    lilla mej skrev 2010-01-15 22:51:17 följande:
    tror inte vi har samma slags flaska, min ar kort och knubbig med ganska stor napp del, det finns ju massa olika. Min har ingen ventil, bara nagon liten grej som sticker innat och alltid ar sluten (gar inte att oppna). Men tycker det var ortolig skillnad pa de olika napparna, 3 ar verkligen fri rinnande...
    Den grejen du pratar om som sticker inåt är ventilen. Den ser stängd ut, men om man klämmer på den på "kortsidan" liksom så öppnas den.

På våra 3:or så rinner det också mycket. Kanske är nåt fabriksfel på din TS? Eller vad är det du försöker ge henne med trean? Välling funkar inte.
  • lilla mej
    coolchick skrev 2010-01-16 00:56:33 följande:
    Den grejen du pratar om som sticker inåt är ventilen. Den ser stängd ut, men om man klämmer på den på "kortsidan" liksom så öppnas den. På våra 3:or så rinner det också mycket. Kanske är nåt fabriksfel på din TS? Eller vad är det du försöker ge henne med trean? Välling funkar inte.
    ok visste inte att den gick att oppna, men den ska tydligen vara stangd eller?
  • coolchick
    lilla mej skrev 2010-01-16 10:27:51 följande:
    ok visste inte att den gick att oppna, men den ska tydligen vara stangd eller?
    Ja den ska vara ihopklämd liksom. Svårt att förklara i ord, men den ska se stängd ut {#lang_emotions_smile}
  • 3 barns mor
    coolchick skrev 2010-01-16 00:56:33 följande:
    Den grejen du pratar om som sticker inåt är ventilen. Den ser stängd ut, men om man klämmer på den på "kortsidan" liksom så öppnas den. På våra 3:or så rinner det också mycket. Kanske är nåt fabriksfel på din TS? Eller vad är det du försöker ge henne med trean? Välling funkar inte.
    har testat vatten och välling.  testade själv dricka ur den då med vatten men fick inte ut mycket va jätte jobbigt.
  • coolchick
    3 barns mor skrev 2010-01-16 14:04:37 följande:
    har testat vatten och välling.  testade själv dricka ur den då med vatten men fick inte ut mycket va jätte jobbigt.
    Men då måste det ju vara nåt fel på den.
Svar på tråden Tommee Tippee