När ska man bli gravid om man vill ha en Maj Bebis?
som rubriken lyder när ska man bli gravid om man vill ha en bebis i Maj?? från 1-30 maj
som rubriken lyder när ska man bli gravid om man vill ha en bebis i Maj?? från 1-30 maj
Räkna 9mån bakåt? :S
Det är väl bara att räkna?
Jag ska ha en 14 maj och enligt FL blev jag gravis 8 augusti...så slutet av juli och början mitten av augusti skulle jag tro
jag blev gravid i augusti mitten typ o ska ha bebeis nr tre 20 maj
Jag hade äl den 30 augusti och e beräknad nu i maj den 21. SÅ nån gång i Augusti
Jag blev gravid (räknat från sista mens) 7 augusti och har BF 13 maj
Augusti... jag skulle ha haft min 14 maj och min räknades från 8 augusti...
augusti skulle jag satsa på då!
Tja du om du inte har extremt lätt att bli gravid så finns det ju inga garantier.
Vi kommer få barn i maj (slutet) och vår plutt blev till i början av september så jag skulle vilja säga augusti/september om du vill ha en maj bäbis. Men det är ju bara och räkna bakåt 9-10 månader så blir det ju ungefär rätt månad från den du vill ha.
Men som sagt det kan ju ta mer än en-två månaders försök. Ett år är normalt.
Kan man inte räkna ut de borde man kanske inte skaffa barn o plugga istället... tss...
Vi bestämde oss för att det skulle ske på bröllopsnatten 5/9 och jag har BF 27maj. Timing!
ja och sen så får du se till att bebisen för allt i världen inte kommer ett par veckor före eller ett par veckor efter BF för då skiter sig allt ändå
samlag 17 aug, bf 9 maj.