• Anonym (Maj bebis)

När ska man bli gravid om man vill ha en Maj Bebis?

som rubriken lyder när ska man bli gravid om man vill ha en bebis i Maj?? från 1-30 maj

• Svar på tråden När ska man bli gravid om man vill ha en Maj Bebis?
  • Anonym (Eh?)

Det är väl bara att räkna?

• Nica86

Jag ska ha en 14 maj och enligt FL blev jag gravis 8 augusti...så slutet av juli och början mitten av augusti skulle jag tro

• Marleen

jag blev gravid i augusti  mitten typ o ska ha bebeis nr tre 20 maj

• EJai

Jag hade äl den 30 augusti och e beräknad nu i maj den 21. SÅ nån gång i Augusti

• Mabaja

Augusti... jag skulle ha haft min 14 maj och min räknades från 8 augusti...

• gelemamman

augusti skulle jag satsa på då!

• Rosdraken

Tja du om du inte har extremt lätt att bli gravid så finns det ju inga garantier.

Vi kommer få barn i maj (slutet) och vår plutt blev till i början av september så jag skulle vilja säga augusti/september om du vill ha en maj bäbis. Men det är ju bara och räkna bakåt 9-10 månader så blir det ju ungefär rätt månad från den du vill ha.

Men som sagt det kan ju ta mer än en-två månaders försök. Ett år är normalt.

• Anonym (Smartskaft)

Kan man inte räkna ut de borde man kanske inte skaffa barn o plugga istället... tss...

• Anonym

Vi bestämde oss för att det skulle ske på bröllopsnatten {#lang_emotions_tongue_out} 5/9 och jag har BF 27maj. Timing!

• knäppisen

ja och sen så får du se till att bebisen för allt i världen inte kommer ett par veckor före eller ett par veckor efter BF för då skiter sig allt ändå  

Svar på tråden När ska man bli gravid om man vill ha en Maj Bebis?