• Anonym (ungTjej)

Sexfantasier man inte vill uppleva

När jag onanerar så brukar jag ibland fantisera om att jag blir utnyttjad av mycket äldre och "mindre attraktiva" män som är sådär 30 år äldre än mig, gärna flera på en gång och gärna att jag blir mer eller mindre tvingad.

I verkliga livet föredrar jag att ha sex med unga och snygga killar och skulle inte vilja bli tvingad till sex (förutom möjligtvis som en del i ett rollspel, dvs inte på riktigt).

Är detta konstigt och ovanligt? När folk pratar om fantasier verkar det nästan alltid  handla om saker dom vill vara med om på riktigt.

• Svar på tråden Sexfantasier man inte vill uppleva
  • Anonym (jag med)

det brukade jag också fantisera om kanske inte det där mindre aktraktiva män. men jag kunde fantisera om en eller flera som mer eller mindre tvingade till sig sex. (inte på ett våldsamt sätt dock) kunde vart att de band fast mig och jag inte kunde göra något åt det eller så. det fantiserade jag om från när jag var ca 12 tills jag var uppemot 22 skulle jag tro. sen fick jag andra fantasier. det är nog inget ovanligt. det är ju som tur är bara en fantasi.

• TyskMamma

Jag fantiserar om att bli torterad och våldtagen upprepade gånger av en tysk man som av någon anledning hatar svenskar=) Han är visserligen alltid mycket attraktiv men mycket mycket brutal och ibland blir jag avrättad efteråt. Avklädd och skjuten i huvudet när han är "färdig" med mig.

• Anonym

Jag vill inte uppleva någon av mina fantasier i verkligheten.

• Anonym
    TyskMamma skrev 2010-01-12 21:46:10 följande:
    Jag fantiserar om att bli torterad och våldtagen upprepade gånger av en tysk man som av någon anledning hatar svenskar=) Han är visserligen alltid mycket attraktiv men mycket mycket brutal och ibland blir jag avrättad efteråt. Avklädd och skjuten i huvudet när han är "färdig" med mig.
    Brutalt!
  • Anonym (uniform)
    TyskMamma skrev 2010-01-12 21:46:10 följande:
    Jag har liknande fantasi! Fast han måste ha uniform (a lá nazityskland SS-uniform)!
  • Agapi

Jag har många olika fantasier som jag verkligen inte skulle vilja uppleva.

• LillaTanten

Sexfantasier tror jag att alla har och så även jag - och det är ju på nåt sätt hela den heta grejen med dem för mig; att de får förbli just fantasier!? 

Sådant jag vill realisera gör jag och då är det ingen fantasi utan en önskan istället - om man nu ska hänga upp sig på ord, och det gör jag ju gärna *L* 

• Anonym
    Agapi skrev 2010-01-13 10:55:02 följande:
    Jag har många olika fantasier som jag verkligen inte skulle vilja uppleva.
    tapp-tapp-tapp...fingrarna smattrar mot bordet och vi väntar på fortsättningen.....
  • Anonym

Har samma fantasi som TS fast då med kvinnor. Och fan vet om man vill uppleva det egentligen.

• Anonym (my)

När jag onanerar fantiserar jag nästan alltid om att jag står på alla fyra, blir tagen bakifrån men en dildo i analen och gärna en kuk i munnen också. Jag får smisk på häcken och mannen vars kuk jag har i munnen håller mig hårt i huvudet för att kunna munknulla mig.

Även om jag tänder oerhört på fantasin finns det inget på jorden som skulle göra att jag vill uppleva det på riktigt.

Svar på tråden Sexfantasier man inte vill uppleva