• joasia

hjälp brio moon lux spjälsäng!!!

hej, vi försöker montera ner en sida från vår briomoon lux säng och vill såklart att det ska vara den sidan som är höj och sänkbar (eftersom vi vill att sängen ska vara stabil). Försäljaren sa när vi köpte sängen att det kunde man göra, men vi lyckas inte... Vet någon hur man gör?

• Svar på tråden hjälp brio moon lux spjälsäng!!!
  • Grodan12

Kan man ta bort ena sidan, jag trodde inte det gick. Ska leta efter min monteringsanvisning. har den.. ngnstans... :)

• Grodan12

Hepp, sorry, det var cot three jag hade.

• 0fia

Undrar också inför ev beg-köp. Puttar därför lite....

• Jenny 2008

jo förstår du, jag har en likadan säng och det kan vara lite bökigt men det går att ta bort hela sidan på den sänkabara delen. tålamod, krävs dock!långsidan löper i vita skåror och man måste hitta rätt med piggen och komma i en skåra som gör att hela sidan lossnar. man får hålla på en stund

• Suri

Å vad jag önskar att jag läst detta för ett par timmar sedan. Har bråkat med sängen hela dagen tills jag kom på att jag kunde söka på FL om hur man gör. Varför skriver de inte i instruktionerna hur man ska göra??? Dumma säng. Men nu är jag klar och det första sonen gjorde var att ramla ur...

• Fridis77

Hej,
    är det någon av er som vet var man kan köpa skruvar till Brion Moon Lux? Har precis köpt en begagnad säng och ser nu att skruvar saknas. Någon som vet? brio kunde tyvärr inte hjälpa till.

Svar på tråden hjälp brio moon lux spjälsäng!!!