rosa flytningar i v. 33? Vad göra?
Var på toan nyss och upptäckte att jag haft som rosa flytningar... När jag torkade mig, så var det inget rosa på pappret. Men i morse så hade jag inte haft det... Så det måste kommit under dagen någon gång...
Var på toan nyss och upptäckte att jag haft som rosa flytningar... När jag torkade mig, så var det inget rosa på pappret. Men i morse så hade jag inte haft det... Så det måste kommit under dagen någon gång...
Oh nu när jag tänker efter har jag inte känt några sparkar sedan i morse! :( Ska försöka väcka lillen i magen, och sen ringa...
Japp, ring!
är det mvc eller förlossningen man ska ringa isåfall?
Ja, asolut, ring förlossningen.
Jag hade oranga flytningar två gånger på en dag. Tredje gången kom det blod och det blev ilfart till förlossningen - jag hade värkar och var öppen...!
Det är nog inte så för dig, men du ska absolut ringa!
Ring och prata med vem som helst!! Jag hade insisterat på att komma in bara för att sedan veta att allt verkligen var ok! Bättre att vara på den säkra sidan!
det var inte en bit av slemproppen..?
Om mvc har öppet och har telefontid så kan du ju alltid ringa dit, men jag skulle inte tveka att ringa förlossningen.
Den rosa flytningen kan säkert bero på sexet, men det är jualltid skönt att kolla att allt är som det ska ändå. Skönt att du har känt en spark nu i alla fall
ring förlossningen
Tror också att det kan vara slemproppen faktiskt...den kan påminna om en flytning som är lite brunfärgad eller blodblandad...Ring mvc och hör med dom vad dom tror=)
ska in på kontroll direkt... Håll tummarna för mig
Absolut! Hör av dig när du kommit hem och vet =)
Håller tummen! Bra att du ringde!
Det var ingen fara på taket :)
Så skönt!
Vad skönt att allt såg bra ut! Skönt att de följer upp med tillväxtultraljud också.