• Sockerkakan

Heja Höör! fett som smör 11!

Hej alla Höörsbor! {#lang_emotions_heart}
    Tänkte att vi kunde ha en egen tråd där vi diskuterar vårt lokala utbud av öppna förskolor, barnmorskor, babysim och babycafeér (yeah right...). Eller så diskuterar vi precis vad som helst! Vad som senast hände på Jäggan, eftersom vissa av oss inte har varit ute och svirat sedan Ringsjön brann! {#lang_emotions_sunny}

Länk till del 1: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23793610.html
    Länk till del 10: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m48024683-367.html

Länk till Heja Höör! "The Blog": http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b103456.html

• Svar på tråden Heja Höör! fett som smör 11!
  • Flowerlina

Nu ska vi mumsa middag, sen sådan för vi har shoppat soffa i kväll.

Här blir det Thailändsk kycklinggryta med äggnudlar och har även fixat en kättfärslimpa tills i morgon, skönt att ha middagen klar när man kommer hem i morgon.

Wille har också vaccinerats i dag, gick bra och peppar, peppar inga biverkningar än.

• älsklingsdockan

Blir nog vacc. för våra imorgon. Får se hur det ska gå...

Mys med tjejerna i soffan en stund nu. Mannen är och simmar. "Sovmorgon" imorgon. Inte för att jag tror jag får sova länge, men vi börjar senare iaf. Ska sitta med opponering hela em till 17 i skolan. Hoppas på att få komma ifrån tidigare. Sen börjar inte nästa kurs förrän nästa tors.

Amicia 041015 & Amilia 070802 mina skruttisar
  • Kissekatt

Hittat hit också.
    Nu har jag varit och simmat. Skönt som vanligt.
    Dax att lägga ungar här och sedan lite slötittande på TV.

• mammakristina

Hej! Dansat ut julen! Asroligt! Var var ni alla? Åsa och jag fick representera tråden ikväll.

Idag har jag informerat Höörs Kommun om att vår tråd finns och vad vi faktiskt gör för byns nyinflyttade och alla andra med såklart! Hon var svårt imponerad och menade på att det ska vara småbarnsMAMMOR till sådana bra initiativ.
    Tyckte att det borde finnas en länk på Kommunsidan så det nämde jag såklart!

• jela

Go kväll

Nu har jag hittat hit också.
    Idag tog vi faktiskt en tripp till Höör, eftersom det var första gången på babyrytmiken på musikskolan och jag tänkte att det kanske är bäst att passa på och kolla in om det var något som passade oss. Men usch vad jobbigt det var att resa med tåg, förseningar, kyla och en icke samarbetsvillig Borka! Vi passade även på att gå in på församlingshemmet/träffpunkten som ni tipsade om, men det hade ju inte startat för terminen än, men personalen där var ju jättetrevlig! :)
    Dessutom tittade jag på huset, och gick ett var runt i trädgården. Kändes kul, var ju nästan tre månader sen jag var där sist. Nu är det inte många dagar kvar alls till flytten.
    fortsatt trevlig kväll allihopa!
    ps. skrev in i bloggen att jag kunde fika alla dagar, föräldraledig som man är :)
  • mammakristina
    jela skrev 2010-01-13 20:43:14 följande:
    Go kväll Nu har jag hittat hit också. Idag tog vi faktiskt en tripp till Höör, eftersom det var första gången på babyrytmiken på musikskolan och jag tänkte att det kanske är bäst att passa på och kolla in om det var något som passade oss. Men usch vad jobbigt det var att resa med tåg, förseningar, kyla och en icke samarbetsvillig Borka! Vi passade även på att gå in på församlingshemmet/träffpunkten som ni tipsade om, men det hade ju inte startat för terminen än, men personalen där var ju jättetrevlig! :) Dessutom tittade jag på huset, och gick ett var runt i trädgården. Kändes kul, var ju nästan tre månader sen jag var där sist. Nu är det inte många dagar kvar alls till flytten. fortsatt trevlig kväll allihopa! ps. skrev in i bloggen att jag kunde fika alla dagar, föräldraledig som man är :)
    Var ligger huset? Nyfis!!!
Svar på tråden Heja Höör! fett som smör 11!