• nampo

unga mammor

Jag är 22 och har två flickor i ålder 2 och 3.
    Finns det några mammor som vill prata eller umgås nån dag? Själv bor jag i klippan.

• Svar på tråden unga mammor
  • Marleen

hej. bor i ekeby, utanför HBG.
    har en kille på 3,5 år en tös på 2år och ska ha trean i maj . 17 månader mellan mina första barn...

jag är 24 år.

• nampo

Grattis! Blir det en lite flicka eller en pojke?

• Marleen

vad jag vte enligt Ul så blir de en liten kille :D

• nampo

Va rolig, hade också velat ha en kille men det blev en tjej men jag blir glad ändå.
    Vad hitta ni på om dagarna eller du jobba kanske?

• Marleen
    nampo skrev 2010-01-13 19:21:23 följande:
    Va rolig, hade också velat ha en kille men det blev en tjej men jag blir glad ändå.Vad hitta ni på om dagarna eller du jobba kanske?
    e du också gravid nu då?

jag e sjukskriven då jag har svpår fogloissning....

du då?
  • nampo
    Marleen skrev 2010-01-13 19:22:59 följande:
    e du också gravid nu då?jag e sjukskriven då jag har svpår fogloissning.... du då?
    Nej jag är inte gravid men vill bli igen :) Vi trodde att vi skulle få en pojke när jag var gravid med vårt andra barn. Barna gå på dagis och jag plugga.
  • Marleen
    nampo skrev 2010-01-13 19:30:08 följande:
    Nej jag är inte gravid men vill bli igen :) Vi trodde att vi skulle få en pojke när jag var gravid med vårt andra barn. Barna gå på dagis och jag plugga.
    OK....

ja men de e väl bara att jobba på de hihi :)
  • nampo
    Marleen skrev 2010-01-14 17:38:56 följande:
    OK.... ja men de e väl bara att jobba på de hihi :)
    Vad ska ni hitta på i helgen?
  • Marleen
    nampo skrev 2010-01-14 18:25:16 följande:
    Vad ska ni hitta på i helgen?
    inte en aning.... blir väl inget spec, slappa o mysa till disney o kanske åka skridskor på mölledammarna på söndag.

du då?
  • nampo
    Marleen skrev 2010-01-14 18:33:06 följande:
    inte en aning.... blir väl inget spec, slappa o mysa till disney o kanske åka skridskor på mölledammarna på söndag.du då?
    Vi ska till halmstad och sen ska vi på kalas.
    Vi ska ha kallas för Victoria på söndag så det blir fullt upp denna helgen :) Åh va rolig det va ju ett tag sen vi åkte skridskor. Finns inga ishallar här :(
Svar på tråden unga mammor