• FruOlsson

    BRA skola i helsingborg??

    Jag har allvarliga funderingar på att flytta min dotter till en annan skola, då i helsingbors komun.

    Min dotter går i åk 1 just nu. Jag vill ha henne ifrån den skolan nu på grund av att dom e dumma mot henne och lärarna tar inte henne på allvar. Jag har varit emot detta fram tills igår, men nu får det vara nog.

    Som sagt e det någon här som vet en bra skola i hbg? Gärna med en bra anti-mobbing plan som fungerar.

    Tack

  • Svar på tråden BRA skola i helsingborg??
  • sunsed1

    slottshöjden lär tydligen fungera, enligt vad jag har hört. Internationall school har också fått hyfsade meriter utifrån. Även jag vill flytta min tjej så smått, men har inte bestämd mig än var, eller om det kommer finnas platser till hösten i tvåan. Jag vill ha henne i en privat/friskola, ej kommunal. Men jag ger skolan chansen den här terminen också, sen får vi se...

    lycka till

  • FruOlsson

    det har jag oxå hört... men jag har läst på lite mer nu så det blir nån an dessa 3. Kingelstad skola, Ramlösa brunns park skolan eller va den heter, eller slottshöjden... men sen har jag hört gott om västra berga oxå...
    '
    men sen e frågan vad e en bra skola för min dotter?? stor eller en liten??

  • Urtica

    Har för mig att Laröd skola är bland de bästa i landet. Gick själv där och stortrivdes. Ligger ju iofs lite utanför stan.

  • FruOlsson

    Oki det har jag hört annat om, men det kan ju förändras... =)

  • jenna88
    jag går just nu på västra alle skolan och är osäker på om det är någon bra skola pga att vi delvis inte har några skolböcker inte ens matte vilket är jättedåligt och jag vet nt vilken skola jag ska byta till snälla hjälp mig Gråter
Svar på tråden BRA skola i helsingborg??