• jagvillhabarn

mammaledig i skellefteå som vill gå på leos lekland och fika?

Någon som är mamma/pappaledig i Skellefteå eller i närheten som vill träffas nån dag på Leos lekland och fika och prata?

• Svar på tråden mammaledig i skellefteå som vill gå på leos lekland och fika?
  • jagvillhabarn

Ingen som är sugen?

• WickedCherrie

de vill nog veta lite mer om dig!

• jagvillhabarn
    WickedCherrie skrev 2010-01-15 01:36:12 följande:
    de vill nog veta lite mer om dig!
    ja jag är inte farlig =)
    Är en helt normal mamma som är social och inte rädd att träffa nya människor. vill att min 4 månaders son ska få sitta och "prata" med andra små barn =)

Roligt att träffa nya människor även för de små. man kan alltid byta erfarenheter och ha trevligt en stund.
  • WickedCherrie

Hade jag haft bil hade jag gärna kunna träffas!

• only4you

förstår hur du menar, kul när barnen får träffa andra bebisar, har själv en kille på åtta månader och har även jag funderat på leos nån dag, men än så länge har det inte blivit av :) tycker även jag att det är svårt att hitta umgänge med andra bebisar då alla mina vänner antingen har äldre barn eller inga barn..

• jagvillhabarn
    only4you skrev 2010-01-18 06:53:16 följande:
    förstår hur du menar, kul när barnen får träffa andra bebisar, har själv en kille på åtta månader och har även jag funderat på leos nån dag, men än så länge har det inte blivit av :) tycker även jag att det är svårt att hitta umgänge med andra bebisar då alla mina vänner antingen har äldre barn eller inga barn..
    Jag är typ i samma situation. min son bli iof bara 5 månader om nån vecka men jag vill så gärna att han ska få träffa andra barn från typ 3 månader upp till iaf 1,5 år, så att de bli naturligt sen när han börja på dagis. och för min egen skull oxå att få byta erfarenheter med nån annan mamma.

vad sägs om leos torsdag den 28e?
    WickedCherrie skrev 2010-01-16 11:50:07 följande:
    Hade jag haft bil hade jag gärna kunna träffas!
    ha du bilstol och vart bor du, tänkte om de är på vägen hade jag kunnat hämta upp dig isf
  • only4you

vi kan satsa på det, så länge ingenting annat dyker upp så passar det fint för mig :)

• jagvillhabarn
    only4you skrev 2010-01-18 12:27:01 följande:
    vi kan satsa på det, så länge ingenting annat dyker upp så passar det fint för mig :)
    så kul. vi få höras närmare {#lang_emotions_laughing}
  • only4you

börjar närma sig torsdag, blir det nån fika på leos och kanske nån mer som vill hänga på? :)

Svar på tråden mammaledig i skellefteå som vill gå på leos lekland och fika?