• Anonym (grov, grövre)

Vilke dildostorlek väljer ni

Hej,

har nyligen testat en ny och mkt STOR dildo med min tjej.
    Hon var lite orlig först, men den slank in som ingenting och hon älskade den.

Den är inte den största på marknaden, men helt klart segmentet större...
    Några som provat de löjligt stora med diameter på 7cm +?

Jag tycker det är skitfräckt och sexigt och undrar om fler tycker likadant.

• Svar på tråden Vilke dildostorlek väljer ni
  • Anonym

Jag gillar min minsta dildo mest, den är 12cm lång och har en omkrets på 11cm.
    Trevlig omväxling från min sambos modell lite större. En av varje är bäst

• redneck girl

modell större såklart;) är det inte bara att ni provar att köpa den då och se om den också slinker in.....ungar kommer ju ut den vägen så......

• Anonym (grov, grövre)
    redneck girl skrev 2010-01-14 13:33:31 följande:
    modell större såklart;) är det inte bara att ni provar att köpa den då och se om den också slinker in.....ungar kommer ju ut den vägen så......
    Ja och ungar har passerat ut där...

Det blir säkert en ännu större lite längre fram, men vafan man kan inte köpa saker i parti och minut då finns det snart inget kvar att prova.

Undrar om det finns nån som har erfarenhetav de allra största. Både jag och tjejen ifrågasätter de recensionen som finns på olika webshopper för dylikt.
    Är det äkta upplevelser eller lite krydda av de som säljer grejerna?

Kul som fan är det hur som helst, rekommenderar det för alla som vill se sin kvinna njuta och se ngt häftigt
  • Anonym (Tveksam)

Undrar då som man hur det känns för en kvinna att först bli tillfredsställd med en grov dildo för att sedan få en "liten" kuk instoppad. Tappar man inte då lusten att bli penetrerad av en penis.

• Anonym (grov, grövre)
    Anonym (Tveksam) skrev 2010-01-14 16:11:33 följande:
    Undrar då som man hur det känns för en kvinna att först bli tillfredsställd med en grov dildo för att sedan få en "liten" kuk instoppad. Tappar man inte då lusten att bli penetrerad av en penis.
    Tror snarare att bra sex föder sex etc. Ju mer kul man har ihop desto troligare att man får relationen och allt annat att fungera på ett bra sätt. Kvinnor är ganska så flexibla både uppåt och neråt är min erfarenhet. Men vafan det är ju kul att se att de gillar ngt stort. Det är ju den där känslan av att inte räcka till och ett inslag av osäkerhet som ger en extra krydda på ngt sätt.
  • Hej hopp i blåbärsskogen
    Anonym (Tveksam) skrev 2010-01-14 16:11:33 följande:
    hehe ja, även om det möjligen är något irrationellt så skulle jag nog också tänka så vid en första anblick.
  • Anonym (grov, grövre)

Bumpar denna då ämnet ju alltid är väldigt aktuellt. Men det är klart att döma av alla fruar vars män är hängda som John Holmes så är väl det enda problemet att få fram råvaror till clone a willy till dessa hehe

• Anonym

Dildo skulle jag inte köpa öht, för jag tycker inte att penetrationssex är så fantastiskt.
    Men om jag köper en vibrator köper jag en liten och smal, så att den är enkel att använda även när samtidigt som jag har sex med min karl.

Svar på tråden Vilke dildostorlek väljer ni