• Cinnamon

Fotsack - behövs det ?

Jag har nyligen beställt en EL Twin nitro med två st quadroliftar. Men jag funderar på om man skulle beställt en fotsack också, behövs det ?

Quadroliften går ju att göra om till åkpåse m.m , räcker det ?

Om man ska ha fotsack, använder man den först när de sitter upp eller även när de ligger i mjukliftarna ?

Gravid med tvillingar - BF 10 Maj
  • Svar på tråden Fotsack - behövs det ?
  • Cia o krabaten

Har aldrig använt fotsack och barn nr2 är 1,5 nu.

• Sötnosarna

Det är nog en smaksak, men har du quadroliften som du kan göra om på många olika sätt så hade jag tyckt att det räckt.
    Jag har både fotsack och åkpåse till min lilla, varierar lite ibland.

• Coca cola light

Fotsacken är nog det tillbehör till vagnen som jag använt mest. Har den alla årstider förutom på varma sommaren.

• Malin 79

jag vill inte heller vara utan footsack,,

• Gumsan78

Jag har inte börjat använda min sittvagn än men kan tänka mig att footsacken är bra som skydd om det regnar eller snöar eftersom den står emot väta. Det blir ju lite samma princip som locket på liggvagnen.

• Dixie

jag har aldrig använt footsack till mina barn - antingen åkpåse eller bara en filt över benen + ev regnskydd

• pajas01

har en som jag använt en gång till min sitt vagn.. hade de till duo combin också men kom aldrig till användning.

vet inte när jag ska ha den för antingen blir de filtar och regnskydd eller åkpåse och regnskydd om de regnar, kompletarade ju alltid med regnskydd även om jag hade fotsacken för de ragnade mindre om man har regnskydd..

Svar på tråden Fotsack - behövs det ?