FamilyGay skrev 2010-01-14 13:21:06 följande:
MamaMia är nominerade till Gay Galan i år i kategorin "Keep up the good work". Med tanke på hur många homon som hänger där borde de kanske vara nominerade för årets gayhak istället men jag har i alla fall röstat på dem nu. Gör det ni med! Vore väl trevligt ifall de fick lite uppskattning på Galan.
Jag har funderat på om alla andra är jättenöjda med Mama Mia förutom vi. Eller om ingen riktigt vet, men hyllar Mama Mia förebehållslöst ungefär som man gillar allemansrätten även om man aldrig går i skogen...
Varför vi är tveksamma? För det första: Min fru fick i telefon veta att hon var mycket völkommen att ta med sin MAN till besöket. How's that for HBT-kompetens?! För det andra: Bortslarvade provsvar. För det tredje: Totalt sönderstuckna armveck - och vi är i vanliga fall inte svårstuckna. För det fjärde: Lätt förvirring kring hur proceduren att ställa sig i Stockholms landstingskö egentligen ser ut. Vi visste mer än dem vi mötte där.
Vi har mött LÅNGT mer HBT-kompetenta barnmorskor och gynekologer på helt andra mottagningar i kvarteren där vi bor. Man ska inte underskatta vårdpersonal i allmänhet!