Emmaljunga katalog??
Någon som vet hur man kontaktar Emmaljunga för att be dem skicka en katalog?? Tar gärna emot mailadress eller telefonnummer, har letat som en galning på nätet men hittar ingenting!!!
Grrr
Någon som vet hur man kontaktar Emmaljunga för att be dem skicka en katalog?? Tar gärna emot mailadress eller telefonnummer, har letat som en galning på nätet men hittar ingenting!!!
Grrr
Jag gick till en barnvagnsbutik. Där hade de att ge ut. Men du kanske har lång till en sådan? Jag har heller inte hittat på nätet.
På Emmaljungas hemsida kan du ladda ner katalogen.
www.emmaljunga.se/se/products.html
Får nog åka till närmsta barnvagnsbutik och hämta en katalog. Men tiden räcker ju aldrig till... Det är visserligen ingen panik än (ska inte ha bebis förrän till vintern), men vill gärna börja kolla och visa min sambo.
Har laddat ner katalogen som finns på nätet (på jobbet).
Hemdatorn är int e uppackad än efter flytten. Dessutom är modemet sååå långsamt så det kommer ta 100 år att ta fram den. Har inte det tålamodet just nu. Fick katalog från Brio igår, men jag tycker inte deras vagnar är lika snygga som Emmaljungas.
Tack för tipsen.
om du ska ha barn i vinter & inte har beställt än så kanske inte årets katalog är så intressant heller.... Emmaljunga kommer att stänga nu under sommaren å sen ska det på börjas 2005 färger til hösten & nästa år...Men ta det med närmsta barnvagnsbutik så du får färsk fakta...
själv jobbar jag i en men har haft så lång semester nu så jag har sån dålig koll på läget.....
Lycka till !
Ladda ner den på nätet: www.emmaljunga.se det gjorde jag!
detta är telefonnummret till emmaljunga: 0451-245 00
hoppas det går bra för dig.
Tack så jättemkt för alla tipsen!!!
Ska inte beställa ngn vagn förrän till hösten, men det är ju så kul att kolla runt och jämföra!
Kram på er alla