arbetsintervju
Har precis tagit examen från en universitetsutbildning och är nu i full gång med att söka jobb. Idag blev jag kallad till en arbetsintervju som skall äga rum imorgon. JÄTTE KUL men kom precis på att jag bör väl ha med mig vissa dokument? Typ betyg och anställningsbevis från tidigare arbetsplatser, eller? Nu till problemet: jag har verkligen INGEN koll på vart jag har mina gamla arbetsgivarintyg, har letat igenom hela huset utan att hitta dom (slarvigt, jag vet). Då tänkte jag iaf att jag kunde skriva ut mina betyg från min utbildning (har ej fått examensbeviset än) MEN då har min skrivare pajjat (jag blir galen)
Nu sitter jag här helt panikslagen, jag är verkligen JÄTTE intresserad av jobbet och jag vill verkligen göra ett så gott intryck som möjligt. Gör jag bort mig helt om jag kommer utan dessa handlingar? Hur har ni gjort? Har ni haft med er dessa dokument när ni varit på anställningsintervju?
Vad bör man förövrigt tänka på vid en intervju?
Tar tacksamt emot alla tips och råd jag kan få, har aldrig varit på en anstäälningsintervju tidigare!!!!