• Anonym (sexslös)

Män med nedsatt sexlust, se hit

Min man har nästan ingen sexlust kvar, vi har ett ganska hyfsat bra liv, han jobbar mycket som alla andra, sedan är han hemma och spelar på dator med andra runt om i världen, jag har testat allt möjligt: prata, sexiga kläder, göra allt hemma så att han slipper göra nåt, vara sensuell, mera kärlekfull, frysa ut honom..........men inget hjälper.
    Ni män som inte har lust till sex, vad ska jag göra?

• Svar på tråden Män med nedsatt sexlust, se hit
  • Anonym (sex är bara meck)

Vad säger han när du pratar med honom? Verkar det han säger stämma med hans kroppspråk? Vill han inte ha sex så vill han inte. Det är inte så mkt mer med det, däremot så är det intressant för dig att bena i varför.

Själv tycker jag sex är mest jobbigt, det ger mig inte särskillt mkt så jag har i princip
    slutat ha det. Kan det vara samma för din karl?

• Anonym (sexslös)
    Anonym (sex är bara meck) skrev 2010-01-15 22:28:56 följande:
    Vad säger han när du pratar med honom? Verkar det han säger stämma med hans kroppspråk? Vill han inte ha sex så vill han inte. Det är inte så mkt mer med det, däremot så är det intressant för dig att bena i varför.Själv tycker jag sex är mest jobbigt, det ger mig inte särskillt mkt så jag har i principslutat ha det. Kan det vara samma för din karl?
    Tack för svar!

Vi har ju sex 2-3 ggn per år, utöver det så säger han att han har lust massa med gånger när tiden inte passar, eller jag är inte där.....

du är iaf ärlig och erkänner det, det beundrar jag, andra skulle komma med ursäkter.
  • Anonym (sexslös)

är det nån man här som har lyckas öka sin lust på något sätt?

• Anonym (liknande)

Har liknande problem som du, fast vi har haft problem med sex under hela vårat förhållande. Min man kan lätt slakna eller inte komma, särskilt när vi haft sex flera dagar i rad vilket lett till att jag känner mig osexig och drar mig undan. Har liksom du försökt att vara sensuell, snygga underkläder m.m men ofta utan gensvar. Vi har som mest sex 2 gånger i månaden vilket mest bara bidrar till att jag blir mer frustrerad för då väcks sexlusten till liv för att sen inte få ha sex på flera veckor. Har aldrig känt mig så osexig som med min man, tog upp detta igår och hoppas på en förändring.

Har du funderat på att lämna din man för detta? Vill han jobba med problemet? Hur var erat sexliv i början av förhållandet? Har ni barn?

Vi har inga barn och är livrädd för att om det är så här utan barn kommer ju verkligen ett barn få bägaren att rinna över. Vi har ett jättebra förhållande i övrigt, men så less på detta.

• Anonym (lusen)

han väljer datorn framför dig.kräv bättring.

• Anonym (samma)

Hej hej
    Jag har samma problem med min....jag vet inte vad felet är alls...har försökt allt jag med....
    Är otroligt rädd för otrohet...=(
    Han kan inte ens prata om de utan att bli arg, o frustrerad, o jag märker hur han undviker mig för varje dag som går.....

Har funderat på att köpa piller till han så kan han inte komma med undanflykter....

De e jobbigt, jag brister....

• Anonym (wickedwife)

hej alla...alltså gud jag tycker det var helt underbart att se att jag inte var ensam med problemet. jag har precis samma..
    jag har varit extra hushållerska och försökt gå ner i vikt och allt vad sexighet kräver. jag vet att jag ser bra ut och jag har liksom inte svårt att få till d-e-t. nu är problemet att min blivande man inte kan manipuleras den sexiga biten utan han vill hellre gosa. Åh gud . jag spricker varje gång som han inte vill ha sex och jag känner oxå att mitt självförtroende sjunker....

Han berättade att han är orolig för ett möte som skall ske i mars, över våran ekonomi, över skulder han har så därför har han inte tänkt något på sex..

igår frågade han vad jag tycker om det hela...och jag svarade att jag inte visste vad jag skulle säga för att jag egentligen inte kan göra ett dyst åt problemet.

så d var iaf ett svar till denna sexlösa tråd.:)

• Liicky

Min make har under lång tid lidit av erektil dysfunktion och har sedan två år tillbaka kontinuerligt beställt ED-mediciner ifrån www.apo101.net - och alltid varit supernöjd.

Kram och lycka till.

• Kall säng

Har själv samma problem. I början hade vi sex men han fullföljde sällan och skyllde på allting. Jag sa fel sak tex. Nu har vi inte haft sex på fyra månader och han verkar inte bry sig. När jag försöker prata med honom skyller han på tidsbrist, trötthet och att han inte har så stark sexdrift. Själv har jag normal sexdrift och vill en till två ggr/vecka. Han är väldigt närhetsökande och kelig och vi har ett underbart förhållande annars.

Det känns som om min sexdrift inte är viktig utan han tycker jag ska rätta mig efter honom. Jag funkar inte så. Antingen har jag sex nån gång i veckan annars får jag stänga av helt. När jag säger detta så är jag dum .

Om han vill så finns det hjälp att få för det är en bristsjukdom som oftast är orsaken till mäns bristande sexlust. Jag känner det som jag inte har rätt att vilja ta sex annat än när det passar honom. Annars är jag för krävande. Detta gör mig ledsen och får mig att känna mig värdelös

• Anonym (L.N)
    Kall säng skrev 2017-07-07 09:46:12 följande:

Har själv samma problem. I början hade vi sex men han fullföljde sällan och skyllde på allting. Jag sa fel sak tex. Nu har vi inte haft sex på fyra månader och han verkar inte bry sig. När jag försöker prata med honom skyller han på tidsbrist, trötthet och att han inte har så stark sexdrift. Själv har jag normal sexdrift och vill en till två ggr/vecka. Han är väldigt närhetsökande och kelig och vi har ett underbart förhållande annars.

Det känns som om min sexdrift inte är viktig utan han tycker jag ska rätta mig efter honom. Jag funkar inte så. Antingen har jag sex nån gång i veckan annars får jag stänga av helt. När jag säger detta så är jag dum .

Om han vill så finns det hjälp att få för det är en bristsjukdom som oftast är orsaken till mäns bristande sexlust. Jag känner det som jag inte har rätt att vilja ta sex annat än när det passar honom. Annars är jag för krävande. Detta gör mig ledsen och får mig att känna mig värdelös

Normalt sett är det ju den som säger nej som har rätten på in sida, så varför är det så konstigt att du måste anpassa dig till den som har mindre lust?
Svar på tråden Män med nedsatt sexlust, se hit