• Anonym (sexigt)

hotta upp med sexiga kläder/underkläder, eller blire bara löjligt?

Ikväll ska jag och min man fira hans födeldesdag, har fixat barnvakt så de blir BF hemma. Jag har planerat med thaimat, vin, bad med romantisk badbomb och champagne, sen lite mysig massage med oljor och ljus.
    hade tänkt sätta mig en kjol med stay ups, spets bh och kanske öppna trosor. Men de e bara löhligt att klä upp sig sådär hemma? är de bättre å bar aha vanliga kläder och sen spetsbh och vanliga spets trosor?
    vi har sällan tillfälle att vara själv och riktigt njuta av varandra, jag är nog ingen bra föröfrare och är dålig på att plocka fram mina sexiga sidor. Är det då läge att försöka ta fram dom nu?? :S

• Svar på tråden hotta upp med sexiga kläder/underkläder, eller blire bara löjligt?
  • BigDaddy

Det är inte löjligt att klä upp sig. Däremot tycker jag du ska göra det för din egen skull lika mycket som för hans. Ett tips är att du tar på dig just de kläderna du tänkt ha och ser hur du ser ut och känner efter. Om du känner dig sexig och bekväm i dem så kommer det att bli en supersuccé. :=)

• nettan 70
    Anonym (sexigt) skrev 2010-01-16 14:17:43 följande:
    Ikväll ska jag och min man fira hans födeldesdag, har fixat barnvakt så de blir BF hemma. Jag har planerat med thaimat, vin, bad med romantisk badbomb och champagne, sen lite mysig massage med oljor och ljus.hade tänkt sätta mig en kjol med stay ups, spets bh och kanske öppna trosor. Men de e bara löhligt att klä upp sig sådär hemma? är de bättre å bar aha vanliga kläder och sen spetsbh och vanliga spets trosor?vi har sällan tillfälle att vara själv och riktigt njuta av varandra, jag är nog ingen bra föröfrare och är dålig på att plocka fram mina sexiga sidor. Är det då läge att försöka ta fram dom nu?? :S
    Låter som att ni kommer att få en underbar kväll, klart att du ska klä upp dig med kjol och sexiga underkläder, din man kommer att älska det.

Ha det så skönt ikväll och ta hand om varandra
  • The Man

Förutsatt att du inte har en väldigt ovanlig man, så bör kvällen blir oerhört lyckad om du gör som du beskrivit i TS. Lycka till o ha det gött!

• giftman

OJ, vilken födelsedag du tänker ge din man. Blir smått avundsjuk när man läser. Jag fyller själv snart år och hoppas att min fru fixar hälften av allt det du tänker göra. I mina öron låter det som en riktig vinnare.....

Hoppas ni fick en underbar kväll båda två.

• Benu

Nu vill vi veta hur det gick. Vad valde du och blev det en hit?

• Sissely

Inte det minsta löjligt! Män är visuella på ett sätt som vi kvinnor inte riktigt förstår. Många kvinnor har i ryggmärgen att vi inte "ska göra oss till", särskilt om vi inte har modellkroppar. Män tänder oftast med ögonen och tar du med dig ditt goda självförtroende och tar plats och kontrollen över situationen, så har du honom som i en liten ask

• Anonym (Rofvenhielm)
    Sissely skrev 2010-01-17 10:53:32 följande:
    Inte det minsta löjligt! Män är visuella på ett sätt som vi kvinnor inte riktigt förstår. Många kvinnor har i ryggmärgen att vi inte "ska göra oss till", särskilt om vi inte har modellkroppar. Män tänder oftast med ögonen och tar du med dig ditt goda självförtroende och tar plats och kontrollen över situationen, så har du honom som i en liten ask
    Det där skriver jag under på!
  • Benu
    Sissely skrev 2010-01-17 10:53:32 följande:
    Nja, jag tror det här är lite överdrivet. Vi lever i ett samhälle där män anses vara väldigt "visuella". Män ska bli upphetsade av bilder och synintryck. Jag tror att det är helt riktigt under puberteten. Vuxna män tror jag däremot har skaffat sig en lite mer sofistikerad sexualitet.

Om det inte finns så mycket sex i ett förhållande pga av vardagsstress med barn, jobb och en massa annat så kanske det krävs lite mer för en man att tända till än att se sin frus bröst igen. Speciellt om paret är i en fas i livet där de brösten har varit födoställe för bebisar och inte sexuella leksaker för mannen.

Samma gäller "sexiga" underkläder. Om det inte finns någon sexuell glöd i förhållandet så förstår jag inte varför det skulle bli mer glöd för att kvinnan klär sig "billigt". Att som man gå igång på sexiga underkläder är under större delen av hans liv inte ok. Det betraktas som att han har ett ytligt intresse för det motsatta könet. Att då helt plötsligt ställas inför en situation där ens fru har på sig sånt blir mest förvirrande.

Viktigare är det andra du skriver. Om att ha mod, intresse och engagemang så att det sexuella kan utvecklas från båda parter. Män tänder med alla sinnen och därför behöver kvinnor använda alla sina för att tända mannen. Hennes nakna kropp ser han 365 gånger om året så den i sig är inte en signal om sex.
  • Anonym (sexigt)

Nu har friden varit över i några timmar och det är fullt ös här igen :)
    ni som inte vill höra om våra sexuella uppleverlser får sluta läsa här!

efter att vi lämnat barnen åkte vi hem igen, jag hade fortfarande mjukiskläder på mig(plaen var att byta om när han var och hämtade maten).
    Så fort vi kom in kunde vi inte hålla händerna i styr, de slutade med hett sex på matbordet =O efter den trevlige aptitretaren skickade jag mannen för att hämta maten. under tiden dukade jag,fixade i badrummet med ljus och chmpagne, ljus i sovrummet och bytte om. Jag hade tay ups en fin svart spets bh och i sista sekund tog jag ett par vanliga svarta spets string (vågade inte riktigt ha dom öppna trosorna, får bli en annan gång :)
    han kom hem och tyckte att jag var fin i min kjol och mitt linne, tyckte jag var söt som ville klä upp mig för han.
    vi åt gos mat och satt och pratade länge. Sen gick vi upp för lite massage, han la sig i sängen och jag börja klä av mig, han uppskattade verkligen det han såg och jag kände mig faktist riktigt sexig i mina underkläder.
    ja resten av natten kan ni nog räkna ut, de blev tyvärr inge bad med min fina badbomb jag hade köpt, men de får bli en annan kväll :)

så en helt lyckad afton blev det

Svar på tråden hotta upp med sexiga kläder/underkläder, eller blire bara löjligt?