• fönster mot vägen

duschning efter bad!!!!!blir knäpp

Idag var vi o badade. När vi skulle duscha efteråt så står det en drös med tjejer i åldrarna 7-23 år. Ingen av dessa tjejer tog av sig sina badkläder när de skulle tvätta av sig. Utan de tvättade endast hår o lite av den hud de kunde komma åt utan att ta av sig.

Vad är det med människor är det inte allmänt normalt att man vill ta av sig så man kan tvätta av sig ordentligt sen. Sa tydligt när vi duschade att man blir ej ren med kläder på!

• Svar på tråden duschning efter bad!!!!!blir knäpp
  • diamanten

Varför sa du inget till dem...?

• Anatha

De kanske inte är bekväma med att vara nakna i den miljön och tvättar sig så gott det går med badkläderna på och tvättar det man inte kommer åt vid ett annat tillfälle. Var och en gör väl som de vill och som de har blivit uppfostrade. Själv är jag uppfostrad att nakenhet är något naturligt och att det inte är konstigt att tvätta även sina intima delar i offentliga duschar.

• fönster mot vägen

Mycket möjligt. Men då borde de ju också gömma sina kroppar i omklädningsrummet sen. O där stod de nakna o pratade.

• pezz
    fönster mot vägen skrev 2010-01-16 17:30:47 följande:
    Mycket möjligt. Men då borde de ju också gömma sina kroppar i omklädningsrummet sen. O där stod de nakna o pratade.
    ja det är ju konstigt då
  • myskatt
    Anatha skrev 2010-01-16 17:26:12 följande:
    De kanske inte är bekväma med att vara nakna i den miljön och tvättar sig så gott det går med badkläderna på och tvättar det man inte kommer åt vid ett annat tillfälle. Var och en gör väl som de vill och som de har blivit uppfostrade. Själv är jag uppfostrad att nakenhet är något naturligt och att det inte är konstigt att tvätta även sina intima delar i offentliga duschar.
    Gör som man vill?

Nej gud så äckligt. Och sen gnäller folk på att det är för mycket klor i vattnet...
    Mamma till ~ Tilde ~ 051202 ~ myskatt.com
  • silverhjärta

Men spela roll om det är efteråt? Om de vill vara äckliga på vägen hem är det väl deras problem. FÖRE badet är en annan sak!

Don´t drink and derive!
  • Dramatic Chipmunk
    diamanten skrev 2010-01-16 17:21:16 följande:
    Varför sa du inget till dem...?
    Haha, va skulle hon säga till dom då, "Hörrö jag skulle helst vilja att du duschade naken". Jag skulle hoppa högt om en främmande kvinna kom fram till mig och sa det, även om hon lindade in det och försökte påpeka att man blir renare utan badkläder.  
  • diamanten
    Dramatic Chipmunk skrev 2010-01-17 00:21:27 följande:
    Haha, va skulle hon säga till dom då, "Hörrö jag skulle helst vilja att du duschade naken". Jag skulle hoppa högt om en främmande kvinna kom fram till mig och sa det, även om hon lindade in det och försökte påpeka att man blir renare utan badkläder.

Det är ju bättre än att klaga om det på internet...

• fönster mot vägen

Precis som dramatk skrev så hade man ej kunnat säga till dem att de ska duscha nakna för det vrkar lite nasty.
    Familjelivs irriterande tråd är väl till för att man ska få klaga hur mycket man vill här. Ingen som tvingar in dig här.

• Micke54

Jag skulle också bli irriterad om jag tagit mig in i tjejernas dusch och alla stod med kläderna på!!!{#lang_emotions_demon}

Svar på tråden duschning efter bad!!!!!blir knäpp