• Hexx

Kan man se ett program på svt play med moblit bredband?

Jag får surfa för 5 gigabyte. kan jag kolla på ett program på svt play då, eller tar de de 5 gigen? Och hur mkt kan jag tänkas ha kvar annars?

• Svar på tråden Kan man se ett program på svt play med moblit bredband?
  • Beckah82

Vi har sån love-film (hyrfilms-prenumeration) och genom dem kunde vi även komma på film genom nätet. vi testade att se en film igår med mobilt bredband och det funkade men det gick åt 700 mb eller ngt sådant.

♥ Victor 9808, Alvin 0707, Elmer 0909 ♥ beckahbitch.se
  • Parenthood

funkar utmärkt, jag kör bara mobilt och har sett några program utan problem

• Eqz

Jag har mobilt men ingen max-GB-gräns. Funkade dock inte så bra att kolla på SVT, det stoppade och buffrade hela tiden, trist.

• Parenthood

Ooops, missade din limit, då får du se upp, det går säkert på dem. Det kanske framgår hur mycket trafik varje program genererar, det borde framgå kan man tycka.

Men varför inte fri mängd, det är ju så billigt ändå?

• MissLillan

har du iphone med 3 abonnemang? isf kan du surfa för mer än 5gb det drar bara ner hastigheten...  

• snurf

Vi har samma limit som du och den lyckades jag fylla fort efter några progam jag såg på svtplay. nollställer alltid volymräknaren varje månad nu så jag kan kolla hur mycket jag har kvar. Dessutom lyssnade jag mycket på spotify... trist. Ska byta internet nu.

• snurf

Kan varna för att titta för mycket, du får ett otroligt segt internet efter det!! Jag vet.

• Hexx

Jag lånar bara bredbandet under en kortare tid nu när vi just flyttat. Så jag kommer alltså inte kunna kolla? Drt står inget om hur mkt trafik det genererar tyvärr....

Svar på tråden Kan man se ett program på svt play med moblit bredband?