• SaSa och så en till

HJÄLP! Var köper jag en pulka?

Nu behöver jag akut hjälp!!
    På tisdag ska min dotters skolklass gå iväg till pulkabacken o åka. De skulle ha med sig pulka/stjärtlapp (men inte bob). Nu äger vi ingen vanlig pulka utan vi har bara bob o en sån där dubbelpulka (som kan vara besvärlig för henne att släpa med).
    Idag måste jag alltså se om jag kan komma ut och köpa en pulka till henne, men det står stilla i min hjärna!
    Jag vill ha tips på var det finns bäst utbud på såna fordon!
    Stadium? Barnens hus?
    Vi bor i Karlstad och har väl tillgång till de flesta butikerna som borde sälja sånt, men jag kan inte komma på var man ska åka....

Gärna prisexempel om ni har såna!!!

Hjälp!!

• Svar på tråden HJÄLP! Var köper jag en pulka?
  • levelivia

Hoppas du hittar någon. Förra helgen var pulkorna slutsålda i hela centrala och västra Göteborg!!! Det enda som fanns att köpa var ett fåtal paket skidor...

• elegi
    elegi skrev 2010-01-17 09:53:31 följande:
    Pulkor säljs typ överallt Coop, Maxi, Leksaksaffärer, Sportaffärer
    Tillägg

Vi bor i Nyköping och har haft gott om snö sedan december men ajg ahr inte sett attt pulkorna varit slut nånstans.

Även Karlssons, City Gorss har jag sett både pulkor och stjärtlappar men köp inte Stigas stjärtlappar dom spricker
  • zika

Köpte på Plantagen för 98kr
    De på Toys R us kostade 239kr
    Likadana i mina ögon. Vanlig pulka med broms i handtagen

• zora6

TOY´S R US!!!!!!!!!!!!!!. Dom har bra grejer.  Är partisk:)
    Men som de övriga skriver så finns det på barnens hus, obs, säkert på ica maxi, BR. Tror nog att du hittar en idag:)

• vivianne

Ring runt till alla ställen du har fått tips om i tråden så att du inte behöver köra runt i onödan om de är slut. Miljövänligt och tidsbesparande!

• SaSa och så en till

Gjorde bara ett enda stopp, Barnens hus.
    Urvalet var mellan en babypulka och en annan sort men jag orkade inte göra genomresa i hela stan o dottern ville gärna ha den som fanns!
    Smidigt o bra. Tack för alla tips!!!

Svar på tråden HJÄLP! Var köper jag en pulka?