• MissR

Emmaljunga skötväska "style"

Någon som har sett emmaljungas nya skötväska "style" i verkligheten?
    Ser ju riktigt snygg ut på hemsidan.
    Någon som vet vad den kostar?

• Svar på tråden Emmaljunga skötväska "style"
  • Zelmilainen

den va snygg, men synd att den inte fanns i fler färger...

Vill ha bebis nuuu!!!
  • the M Bitch

Den kommer tyvärr inte till butikerna förrän längre fram i vår. Ingår i Emmaljungas Celebration Edition. De fyller ju 85 år i år och firar det med att ge ut en begränsat upplaga vagnar (och tillbehör) i en speciell design.

• Zelmilainen
    the M Bitch skrev 2010-01-17 12:56:27 följande:
    Den kommer tyvärr inte till butikerna förrän längre fram i vår. Ingår i Emmaljungas Celebration Edition. De fyller ju 85 år i år och firar det med att ge ut en begränsat upplaga vagnar (och tillbehör) i en speciell design.
    vet du nåt om vad det är för spec med vagnarna och isf vad? vad du nu får gå in på med tanke på ditt jobb. ursäkta ts om det blir ot.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • MissR
    the M Bitch skrev 2010-01-17 12:56:27 följande:
    NU blv jag ju super nyfiken=) Funderar på att köpa en scooter nu i veckan, men då kanske jag borde vänta???
    För att se vad det är som kommer? Kommer priserna vara ok eller överdyra???
  • the M Bitch
    MissR skrev 2010-01-17 14:36:00 följande:
    NU blv jag ju super nyfiken=) Funderar på att köpa en scooter nu i veckan, men då kanske jag borde vänta??? För att se vad det är som kommer? Kommer priserna vara ok eller överdyra???
    Jag tror att Scooter låg på ca 2800 kr i de nya begränsade färgerna. Börjar levereras ut i februari.
    Rätt kul, för jag har tjatat hela hösten om hur snyggt det skulle vara med Scooter i leatherette-tyg  
Svar på tråden Emmaljunga skötväska "style"