• Anonym

Nikotinplåster

Jag känner mig så extremt dumihuvudet som inte kan sluta röka.
    Jag vill verkligen sluta, jag har verkligen försökt i flera månader.
    Men det går verkligen inte, får ångest,panikattacker, stressad och blir deppig, orokänslor. Svettas som en gris, jag blir galen.

Jag är gravid också, känner mig elak som ändå vet vad som kan hända med bebisen.
    Men ändå vinner den där jävla ciggen.

Fick lov att börja testa nikotinplåster, min barnmorska sa att allt är bättre än ciggen, för själva ciggen tillför mer än nikotin, som ett plåster gör.
    Plåstret gör ju så att det hela tiden pumpar ut nikotin i kroppen...

Nu känner jag mig dum som sätter på mig plåster också.
    Jobbigt.

Alla i min närhet säger " Om viljan finns så går det "
    Min vilja finns verkligen, men min kropp säger emot.
    Jag är fast.

Nångon annan som har svårt att sluta, eller nån annan som envisas med nikotin plåster? jag känner mig så ensam om detta =/

• Svar på tråden Nikotinplåster
  • mamma0301

Jag har samma problem, är dock inte gravid.
    Kan bara inte sluta, viljan finns verkligen, men slutar jag, så går humöret ner till tusen, ångesten kommer, och ja, jag svettas också. jag blir olidlig helt enkelt.
    Men.....

Jag testar det nya rök sprayet....Så nu tar jag varannan spray & varannan cigg. Det har gjort att jag givetvis röker mindre.
    Sprayet funkar, smakar gott och kostar ca 253 kr, och då är det 200 sprayningar i den = 200 cigg.

Önskar dig lycka till och skickar styrkekramar till dig

• Anonym

Precis som trådstartaren är jag gravid i v7 och vill inget hellre än att sluta!! Röker inte på jobbet men hemma!!
    Köpt sugtabletter och tuggummin så jag ska iallafall försöka ännu mer!!

• Anonym
    Anonym skrev 2010-01-17 17:08:52 följande:
    Precis som trådstartaren är jag gravid i v7 och vill inget hellre än att sluta!! Röker inte på jobbet men hemma!! Köpt sugtabletter och tuggummin så jag ska iallafall försöka ännu mer!!
    Okey.
    Det hoppas det funkar bra för dig.
    För mig lyckades inte sugtabletter eller tugg nått alls, blev bara ännu värre ^^ !
    Lycka till
  • Anonym
    mamma0301 skrev 2010-01-17 13:13:49 följande:
    Jag har samma problem, är dock inte gravid. Kan bara inte sluta, viljan finns verkligen, men slutar jag, så går humöret ner till tusen, ångesten kommer, och ja, jag svettas också. jag blir olidlig helt enkelt. Men..... Jag testar det nya rök sprayet....Så nu tar jag varannan spray & varannan cigg. Det har gjort att jag givetvis röker mindre. Sprayet funkar, smakar gott och kostar ca 253 kr, och då är det 200 sprayningar i den = 200 cigg. Önskar dig lycka till och skickar styrkekramar till dig
    Jag testade en spray för 1 år sedan, när jag skulle flyga till Thailand.
    Men jag höll på avlida. Men det kanske har kommit ut en bättre en den jag provade =)
    Lycka till =)
Svar på tråden Nikotinplåster