• Anonym (Tjej)

Vill ge min man en trekant i födelsedagspresent- tips?

Jag och sambon har länge pratat om vår gemensamma fantasi att ta in en tjej till i sängen.

Nu vill jag överraska honom till hans födelsedag. Jag har planerat att resa bort med honom, ta en weekend på hotell för att komma bort från vardagen.

Jag vet att man kan hitta tjejer på bc och andra sidor på nätet, men jag tycker det känns riskabelt och osäkert många gånger. Jag vet ju inte ens hur tjejerna ser ut.

Mina funderingar har varit att kanske hitta någon ute? Men då är frågan, hur lägger man fram förslaget för en tjej man träffar tex ute på ett dansställe?

Jag har haft tjejsex tidigare, och att flörta "på egen hand" klarar jag av, men av någon anledning är jag osäker när det gäller att fråga om just en trekant.
    Jag tror att jag är mest nervös för att tjejen jag frågar ska ta illa upp eller så.

Jag längtar efter tjejsex, jag vill se min sambo njuta med en annan tjej och jag vill att han ska se mig och en annan tjej tillsammans. Så detta blir hans födelsedagspresent. {#lang_emotions_cool}

För mig är det en självklarhet att använda skydd, och att åka till en annan stad. Jag vill ju inte hitta tjejen i kassan på vårt lokala Ica några veckor senare.... {#lang_emotions_dreamer}

Så nu undrar jag om någon annan har upplevt något liknande? Har ni några tips på hur man går till väga?
    Jag har funderat klart över detta, vi är seriösa i vårt förhållande och inte de avundsjuka typerna någon av oss. Detta hade varit en perfekt krydda i vårt sexliv!

Alla tips, råd och egna erfarenheter välkomnas!

• Svar på tråden Vill ge min man en trekant i födelsedagspresent- tips?
  • Anatha

Jag skulle söka på nätet. Visst du vet initialt inte hur tjejen ser ut men det byter ni ju bilder och kanske pratar lite i webcamera efter hand. MÅste ju vara lite som vanliga dejtingsidor även om det gäller en trekant.

Ska ni ragga på krogen tycker jag att ni tillsammans ska ragga lite jag tror det märks om ett par raggar och om någon visar intresse så bör de vara på så att säga. Jag har vänner som tar in ytterligare personer i deras sovrum och det verkar vara rätt lätt för dem att få med sig intressenter hem. De går ofta på klubbar där folk är rätt fördomsfria tex med techno musik eller fetish tema.

• Anonym

Men herregud vad gör du om din kille fastnar för tjejen och sticker sen?
    Har ju hänt förr

• Bubbis10

hahahaha håller med anonym :)

• Anonym (Tjej)
    Anonym skrev 2010-01-17 16:18:04 följande:
    Men herregud vad gör du om din kille fastnar för tjejen och sticker sen?Har ju hänt förr
    Om han lämnar mig får han göra det isf, det bevisar ju bara hur mkt vi inte hade i vårt förhållande.

Jag tänker inte låta bli att genomföra en fantasi vi gemensamt har för rädslan att han eventuellt kan sticka.
    Han kan ju lika gärna träffa någon på sitt jobb eller på en firmafest.

Det kan ju lika gärna vara jag som sticker med tjejen, eller hur? {#lang_emotions_dreamer}
  • Bubbis10

Ts

asså jag hade ju aldrig viljat dela den jag älskar med ngn annan, å det handlar INTE om svartsjuka eller osäkerhet hos mig utan mer att det är ngt fint som jag å min älskade delar själva.....sen att träffa ngn annan kan ju alltid hända, men risken e ju större om han får prova på med ditt samtycke.....

• Tramsig
    Anonym (Tjej) skrev 2010-01-17 15:19:25 följande:
    Jag och sambon har länge pratat om vår gemensamma fantasi att ta in en tjej till i sängen. Nu vill jag överraska honom till hans födelsedag. Jag har planerat att resa bort med honom, ta en weekend på hotell för att komma bort från vardagen.Jag vet att man kan hitta tjejer på bc och andra sidor på nätet, men jag tycker det känns riskabelt och osäkert många gånger. Jag vet ju inte ens hur tjejerna ser ut.Mina funderingar har varit att kanske hitta någon ute? Men då är frågan, hur lägger man fram förslaget för en tjej man träffar tex ute på ett dansställe?Jag har haft tjejsex tidigare, och att flörta "på egen hand" klarar jag av, men av någon anledning är jag osäker när det gäller att fråga om just en trekant.Jag tror att jag är mest nervös för att tjejen jag frågar ska ta illa upp eller så.Jag längtar efter tjejsex, jag vill se min sambo njuta med en annan tjej och jag vill att han ska se mig och en annan tjej tillsammans. Så detta blir hans födelsedagspresent. För mig är det en självklarhet att använda skydd, och att åka till en annan stad. Jag vill ju inte hitta tjejen i kassan på vårt lokala Ica några veckor senare.... Så nu undrar jag om någon annan har upplevt något liknande? Har ni några tips på hur man går till väga?Jag har funderat klart över detta, vi är seriösa i vårt förhållande och inte de avundsjuka typerna någon av oss. Detta hade varit en perfekt krydda i vårt sexliv!Alla tips, råd och egna erfarenheter välkomnas!
    Haha, klockrent tycker jag.. Låter som en toppen idé. Som han kommer älska.. Och som säkert kommer komma upp som minnesbild ett bra tag efter i sängkammarn.. Men tror det är lättare att stämma dejt med nån och gå ut på krogen. Jag va med om den fina frågan om jag ville vara med på en trekant. Men det ville jag inte då. Så det kanske inte är jätteovanliga frågor på krogen.. Vem vet!
  • Anonym (Kvinnasomprövat)

det finns ju sidor på nätet bo dycontact tex. Men långt ifrån alla är de som de säger sig vara och inte helt lätt att hitta en singeltjej de blir mycket uppvaktade på dessa sidor! Lycka till låter som en härlig födelsedag ;)

• Anatha
    Pregga skrev 2010-01-18 18:14:03 följande:
    sen att träffa ngn annan kan ju alltid hända, men risken e ju större om han får prova på med ditt samtycke.....
    Varför skulle det vara så? Nu vill jag iof leva monogamt även sexuellt då det passar mig men jag ser inte varför en öppen sexuell relation skulle leda till att man träffar andra mer än en ett monogamt förhållande?
  • Modesty Blaise

Min fick bara en uppblåsbar fotbadsbalja.

• Furie
    Pregga skrev 2010-01-18 18:14:03 följande:
    Tsasså jag hade ju aldrig viljat dela den jag älskar med ngn annan, å det handlar INTE om svartsjuka eller osäkerhet hos mig utan mer att det är ngt fint som jag å min älskade delar själva.....sen att träffa ngn annan kan ju alltid hända, men risken e ju större om han får prova på med ditt samtycke.....
    Vi har haft trekanter etc i tre år utan att någon av oss blivit intresserade av de vi tar in. Skulle det hända någon gång i framtiden så är det inget som inte skulle kunna hända ändå. Jag blir iaf inte intresserad av någon pga att jag har sex med dem.. det krävs mycket mer än så. Då är det större risk att jag blir intresserad av någon på skolan eller liknande.

Alla är olika och jag accepterar att de flesta "inte vill dela med sig" men jag gillar att se min kille med andra tjejer. Det tar inte bort det minsta av det speciella eller fina vi har. Det är en upplevelse vi delar med varandra helt enkelt.

TS
    Jag gav min kille samma i julklapp för några år sedan. Hittade en tjej på BC och vi pratade och använde webcam. Att träffa någon man inte sett åtminstone på bild (och då menar jag helkroppsbild) är inget jag rekommenderar. Bilder på BC kan vara rätt så... missvisande.. som du säkert vet LYCKA TILL!
Svar på tråden Vill ge min man en trekant i födelsedagspresent- tips?