• bolle

äntligen säger jag upp vårdnaden!!!!!!!

Så skönt det ska bli,nu kan vi vara en alldeles vanlig & lugn familj! Med 3 barn som iaf kan få en chans att bli normala. Hemskt men sant!

• Svar på tråden äntligen säger jag upp vårdnaden!!!!!!!
  • Mandi74

Vem är det du säger upp vårdnaden om?

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • bolle

Jag pratar om min son som är 7 år,han är har förstört för min o min frus 3 andra barn länge nog nu! Vi har velat hjälpa honom i flera år men mamman till sonen vägrar inse att han har ett antal diagnoser!

• hjohanna

Men va??

Madicken & Emma - mina hjärtan!
  • Kickanwiden

But what?!!

bolle skrev 2010-01-17 18:39:36 följande:
    Jag pratar om min son som är 7 år,han är har förstört för min o min frus 3 andra barn länge nog nu! Vi har velat hjälpa honom i flera år men mamman till sonen vägrar inse att han har ett antal diagnoser!
    Så då ger man bara upp sina barn?
    Jag kan inte hjälpa det men är inte grejen att man står upp för sina barn i vått och tort.. Annars är man inte mogen att få barn eller ens en hund.
    Jag säger bara.. Fy FAN!
  • Emmeliina

så nu e du överlycklig att du säger upp vårdnaden om ditt eget barn för att mamman till barnet e konstig i huvet?
    Verkar ju verkligen va ett moget beslut?

• Pernillaa

Ja då har barnet det garanterat bättre utan dig om du resonerar så...

Alexander 050528 - Mini 100214
  • MayaS
    bolle skrev 2010-01-17 18:39:36 följande:
    Det är sällan jag skriver i sådana här trådar... Men Helvete så tragiskt!! Stackars barn som blir totalt övergiven av sin egen far.... Fy fan!! Och du har mage att "skryta" om det också... genomvidrigt!!
  • vampyria2

Hoppas att du är från FB och bara vill starta en tråd som får många inlägg....annars så är du en patetisk skit och din son ska vara glad övar att han slipper ha dig i sitt liv {#lang_emotions_yell}

• Dorian Ertymexx
    bolle skrev 2010-01-17 18:22:38 följande:
    Så skönt det ska bli,nu kan vi vara en alldeles vanlig & lugn familj! Med 3 barn som iaf kan få en chans att bli normala. Hemskt men sant!
    Tänk, i samma stund som jag såg titeln förstod jag vad tråden skulle handla om, och exakt vilka svar du skulle få.

Nå. Jag beklagar att din son blir övergiven, men jag förstår att du gör det du tror är bäst för resten av familjen. :/
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
Svar på tråden äntligen säger jag upp vårdnaden!!!!!!!