• Änglatuss

Vi har massa kanaler på tv och de är bara PORR

uch uch
    trodde de fanns nått kul att se
    slog på tv nyss medans sambon duscha - sänggång men de är bara

PORR PORR på varenda kanal

godnatt nu ska jag sova!

• Svar på tråden Vi har massa kanaler på tv och de är bara PORR
  • Marie N

Var glad,för tusan!Själv har jag ingen kanal som visar vuxenmys

• Änglatuss

går och lägger mig istället

de är ju inte direkt porr porr

utan porr porr
    folk som ringer in och har sig med dom i tvn *hum*

såg på tv 1000 att de börja en film som kunde innehålla erotiska scener

nej jag tar nog och sover istället

• crabban

känns som jag är den enda som totalt avskyr sånadär scener.. jag förstår att jag kanske är ganska ensam om det och respekterar absolut att vi har olika smak men jag mår helt illa när jag ser det faktiskt. glad att jag inte har de kanalerna. godnatt ts!

• Marie N

Jag blir absolut inte illamående när jag ser vuxna människor uttrycker sin kärlek(?) till varandra.Tycker det är jättefint o underbart

Make love,not war

• crabban

ja det är väl det som är problemet, att vi tolkar bilderna på olika sätt jag ser inget uttyck för kärlek över huvud taget.. ser bara en hemsk industri som gör att väldigt många människor mår dåligt. make love not war kan jag hålla med om däremot

godnatt på er alla

• Marie N

crabban...Godnatt på dig!

• AxelArvid

Porr är ju typ roten i röven, ursäkta uttrycket erotik är ju betydlig bättre

• Cuthalion

Men hur många kanaler är det porr på?

TV1000, en av Canal+-kanalerna och TV6 . . . Femman hade för många år sedan någon typ av erotiska kortfilmer vid midnatt men inte längre så nu är det tre kanaler av tja, väldigt många andra . . .

• villhabebis

Sånna kanaler har minsann inte jag...det e inte ens lite snusk på nån av dom...hihi

Svar på tråden Vi har massa kanaler på tv och de är bara PORR