• Liten blir stor

Pergotime dag 2-6

Någon som tagit pergo dag 2-6?
    Någon som vet om det ger mer effekt och tidigare äl av att ta pergo tidigare än 5-9?

• Svar på tråden Pergotime dag 2-6
  • LlAh

Jag tog pergo dag 3-7, men vet inte varför? Äter det för stimulation.
    Har du egen äl? Har du gått igenom en utredning?

• Liten blir stor

Nej jag har PCO och har ingen egen ägglossning, eller ja, någon gång har jag ägglossning, men inte speciellt ofta.. 2ggr/år kanske.

Vilken dag fick du ägglossning när du åt 3-7?

• smulan9

Jag äter oxå dag 3-7 o har då enl läkaren äl dag 14 på en cykel på 30 dagar...
    Kollade med vul på dag 12 o då va äggblåsan så stor som den skulle vara inför äl o då räkna han ut att det skulle ske dag 14.....
    har du inte kollat så de fungerar?
    Jag har med PCO...

• LlAh

Jag har inte pco. Fick äl dag 16, 17 inte riktigt säker, Cyckeln är runt 35 dagar. Mina äl tester tog slut på dag 15 å då var sträcket lite starkare än vanligt men inte tillräckligt, hade lite verk sen två dar efter. Så jag hoppas på äl då. Det var i dagarna. Väntar på resultat.

• Liten blir stor
    smulan9 skrev 2010-01-18 16:55:11 följande:
    Jag äter oxå dag 3-7 o har då enl läkaren äl dag 14 på en cykel på 30 dagar...Kollade med vul på dag 12 o då va äggblåsan så stor som den skulle vara inför äl o då räkna han ut att det skulle ske dag 14.....har du inte kollat så de fungerar?Jag har med PCO...
    Jag har en cykel på 35 dagar och skulle prova 2-6, har förut kört på 5-9 och fått äl på dag 16-17. Nu ville jag ha äl tidigare eftersom min sambo far bort och arbetar under dag 16-17..
    Gör inga ultraljud eller tar några prover..

Hoppas på tidigare äl..
  • smulan9

Håller alla tummar o tår!!

Svar på tråden Pergotime dag 2-6