Är en tvååring för liten för att uppskatta Junibacken?
Är en tvååring för liten för att uppskatta Junibacken? Ska till Stockholm i sommar. Är det idé att gå dit eller ska vi vänta tills liten blir större?
Är en tvååring för liten för att uppskatta Junibacken? Ska till Stockholm i sommar. Är det idé att gå dit eller ska vi vänta tills liten blir större?
Det finns saker som är kul då också, men nu måste man väl betala inträde från 2 år (tidigare var det från 3 år) och då blir det ju rätt dyrt så jag skulle kanske vänta ett år om ni har tänkt att komma tillbaks.
Sagotåget kan vara läskigt, min tjej åkte det när hon var 2 sen tvärvägrade hon tills hon var 4 år för hon mindes hur läskigt det var
Åk dit! Jag var där med min dotter när hon inte ens hunnit fylla två och hon älskade det=) Speciellt pippiteatern var bra
Jag vet inte när du åkte tåget men dom sa att dom hade gjort om draken för den var inte läskig när vi var där i aug09
Jag själv tycker att junibacken är just för mindre barn, var där i somras med min 5åring, linbanan genom astrids värld va omtyckt men annars fanns det inte så mycket mer att se o göra för honom, 2 år är nog en rätt passande ålder för junibacken.
Min älskade det när han var två. Särskilt alla de små husen/världarna i början när man kan går "hem till" de olika sagofigurerna!
Var där i höstas med vår dotter (2 år då), hon älskade det, spciellt Pippiteatern, sagotåget var också en höjdare. Kan säga att vi fick muta henne med att vi skulle gå och köpa godis för att överhuvudtaget få med henne ut från Junibacken .
NEJ jag har varit där med min lille kille då han var 1 och han tyckte det var super kul...nu åkte vi mest för stora systers skull men han uppskattade det med.
Tack för svaret tjejer !
Vet inte riktigt vad junibacken är, men vi var på Astrid Lindgren Värld i somras med vår gosse, då 2 år 2 månader. Han tyckte mest att det var kul att gunga i en vanlig gunga i en av deras lekparker samt att han fick ett plastarmband.
VERKLIGEN inte värt pengarna o besväret att åka dit, inte för hans del i allafall!
Var på Junibacken förra v med vår tjej som fyller två år nu i januari! Hon var helt såld! Pratar fortfarande om pippi och pippis pannkakor;) Vi sa nämligen till henne att det var pippi som stekt pannkakrona som hon åt till lunch;) Sagotåget var lite läskigt men uppskattat! Vi var med båda två så vi satt på varsinn sida om henne och försökte tona ner när det var något som var lite läskigt! Så jag tror det var helt ok faktiskt! Men jag kan verkligen rekomendera att gå dit! Nu slapp vi iofs att betala entre för henne eftersom hon inte fyllt år än, men annars skulle vi ha gått iaf! Och vi går gärna igen!
Det är ju inte så stort dock så vi kom vid 12 tiden och gick vid halv fyra och det var precis vad lillfian orkade med! Missa inte pippiteatern och sångstunden, lillan var helt lyrisk på båda dessa!
Hoppas ni får en trevlig dag där!
charlien: vi var också på ALV i somras och jag håller med dig, inte ALLS värt pengarna att ta med sig en sån liten... Bara massa folk överallt och skulle man se på uppträdandena så var det så fullt att det inte gick att stå i skuggan, eller se ngt för den delen.. nää väntar nog minst ett eller två år innan vi åker dit nästa gång! Men Junibacken är en helt annan grej! det var supermysigt där!